اخبار اخبار عمومی

قتل نوجوان ۱۷ ساله در پی درگیری خیابانی در این شهر شمالی

تبلیغات بنری


به گزارش سایت رابو، فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری قاتل که در پی نزاع خیابانی، پسر 17 ساله ای را در شهر ساری کشت.

النا در خبری نوشت: سرهنگ بازپرس علی قیصری در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی مازندران با دریافت خبری مبنی بر قتل نوجوان 17 ساله در خیابان قرانساری، رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله بازپرسان پلیس آگاهی با حضور در محل جنایت متوجه شدند که در پی مشاجره و نزاع لفظی، پسر 17 ساله ای به شدت مجروح و با چاقو در قفسه سینه کشته شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران هویت قاتل 18 ساله را با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای ویژه پلیسی اعلام کرد و گفت: متهم قتل در اقدامی غافلگیرانه در ساری دستگیر و قبل از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه تحریک پذیری یکی از ویژگی های بارز دوران نوجوانی است، گفت: آموزش مهارت های کنترل خشم، خویشتن داری در مواقع استرس و حفظ آرامش به نوجوانان می تواند از بروز چنین حوادث تلخی که موجب غم و اندوه می شود جلوگیری کند. مشکلات بسیاری برای خانواده ها وجود دارد و می توان از آن پیشگیری کرد.

47236

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *