مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت ایمنی به 24 مورد بدون گارانتی و سرویس رایگان خودرو اشاره کرد و گفت: خودروسازان فقط می توانند موارد گزارش شده را برای مشتری اعمال کنند.
مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت حراست گفت: خودروسازان تنها می توانند المان هایی را که به مشتری ابلاغ شده است اعمال کنند و هیچ خودروسازی حق تفسیر آن را ندارد چرا که همه ارکان به وضوح مشخص شده است. ذکر شده است.
محلی گفت: تغییر در یکی از قطعات خودرو به نحوی که منجر به نقص فنی شود، گارانتی همان قطعه را باطل می کند و لغو گارانتی شامل کل خودرو نمی شود.
وی در ادامه تاکید کرد: این موارد در سامانه جامع خدمات پس از فروش برای عموم قابل مشاهده است و در صورت عدم رعایت این موارد از سوی خودروسازان، مردم می توانند به سایت www.irangs.ir مراجعه و از خودروسازان شکایت کنند.
انتهای پیام/