«پراید برقی»، اقتصادی‌ترین خودروی الکتریکی کره جنوبی / عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

«پراید برقی»، اقتصادی‌ترین خودروی الکتریکی کره جنوبی / عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدینهیوندای اینستر که با هدف ورود به اروپا برای رقابت با داچیا ساخته شده، کمی بزرگتر از همتای بنزینی خود است. ابعاد کوچک و جمع و جور این خودرو برای حرکت در سطح شهر بسیار مناسب است.

اگرچه این خودرو از نظر فنی به مدل های Ioniq نزدیک نیست، اما از همان تم پیکسلی در جلو و عقب استفاده می کند. این یک رهبر جهانی در مجموعه رو به رشد خودروهای الکتریکی هیوندای و همچنین در بخش خودروهای الکتریکی اقتصادی است.

مشتریان می توانند این خودرو را از بین دو مدل که اندازه باتری و توان خروجی متفاوتی دارند انتخاب کنند. مدل پایه دارای پکیج 42 کیلووات ساعتی مناسب برای مسافت 299 کیلومتر و موتور الکتریکی 95 اسب بخار خواهد بود. نسخه گران‌تر از یک باتری بزرگتر 49 کیلووات ساعتی با برد 349 کیلومتر و یک موتور قدرتمندتر 113 اسب بخاری ترکیب می‌کند. در هر دو مدل، گشتاور اینستر 146 نیوتن متر است.

در نسخه پایه شتاب 0 تا 100 در 11.7 ثانیه اعلام شده است. در قدرتمندترین نسخه این زمان به 10.6 ثانیه کاهش یافته است. هنگامی که باتری ماشین تمام می شود، حدود نیم ساعت طول می کشد تا باتری از 10٪ تا 80٪ با استفاده از یک شارژر DC شارژ شود.

تصاویر فاش شده اینستر را در پیکربندی چهار صندلی نشان می‌دهند، اما پیکربندی پنج صندلی در اواخر سال 2025 در دسترس خواهد بود. صندلی‌های عقب را می‌توان به جلو و عقب جابه‌جا کرد و بسته به موقعیت آنها، ظرفیت بار بین 8.4 تا 12.4 فوت مکعب متغیر است. .

اگرچه هیوندای اینستر یک خودروی کوچک است، اما ویژگی های خوبی دارد. از کروز کنترل تطبیقی ​​و دوربین 360 درجه گرفته تا پد شارژ بی سیم و نور کمکی بالا، این را می توان در این خودروی مقرون به صرفه مشاهده کرد. این خودرو همچنین دارای ویژگی های دیگری مانند فرمان گرم کن، هشدار خروج از خط، اپل کارپلی و اندروید اتو است. دو نمایشگر 10.25 اینچی تجهیزات استاندارد Inster هستند.

اینستر نه تنها در اروپا حضور خواهد داشت، زیرا هیوندای آن را در کره جنوبی و همچنین در خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه به فروش خواهد رساند. مدل اینستر کراس در تاریخ بعدی عرضه خواهد شد.

منبع: موتور 1

54322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *