اخبار اخبار جهان

عملکرد ضعیف بایدن صدای همه را در مناظره درآورد / واکنش ایلان ماسک به مناظره انتخاباتی

تبلیغات بنری

اخبار الکترونیک عصر پنجشنبه به وقت آمریکا گزارش داد که جو بایدن، رئیس جمهور فعلی دموکرات آمریکا و رقیبش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه آمریکا در مناظره ای که به میزبانی شبکه خبری CNN برگزار شد، شرکت کردند. در آتلانتا، عملکرد ضعیف بایدن نگرانی دموکرات ها را برانگیخت و سؤالاتی را در مورد آینده نامزدی او ایجاد کرد.

اسنا در همین زمینه نوشت: بایدن و ستاد انتخاباتی اش در آن شب اعتراف کردند که رئیس جمهور آمریکا در مناظره آتلانتا روزهای سختی را پشت سر گذاشته است اما به مردم اطمینان دادند که به نامزدی این سیاستمدار مسن آمریکایی پایان نخواهند داد.

در همین راستا ایلان ماسک، تاجر میلیاردر آمریکایی که شایعه حمایت از ترامپ به گوش می رسد، به این جنجال واکنش نشان داد. در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات نوامبر، ایلان ماسک احتمالا موضعی اتخاذ خواهد کرد.

ایلان ماسک در سایت شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) زیر وبلاگ «ویوک راماسوامی» که نامزد سابق ریاست جمهوری ایالات متحده بود، در پاسخ به سؤال خود نوشت: «بایدن در واقع نیست. اداره و رهبری این کشور و از این رو این سوال آزاردهنده از سوی مسئولین (در کشور) است.” او نوشت: «شاید هیچ کس.

رسانه های آمریکایی پیشتر گزارش داده بودند که پس از عملکرد بسیار ضعیف جو بایدن در اولین مناظره ریاست جمهوری با دونالد ترامپ، دموکرات ها به شدت احساس خطر کردند و سعی کردند بایدن را از رقابت حذف کنند و گزینه دیگری را جایگزین او کنند.

در جریان مناظره 90 دقیقه ای با ترامپ، بایدن 81 ساله، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات و مسن ترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده، چندین بار با صدور جملات نامفهوم و نیمه تمام گیج ظاهر شد که او را شکست. مانع رشته افکار، گیج به نظر می رسد.

 

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *