اخبار اخبار سیاسی

جزئیات مناظره امشب جلیلی و پزشکیان/ مجری مناظره‌ها تغییر کرد؟

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، دبیر ستاد انتخابات سیدواسیما درباره جزییات مناظره امشب گفت: دو کاندیدا ظرف مدت دو ساعت در چارچوب موضوعات فرهنگی و سیاسی به سوالات پاسخ خواهند داد.

محور بحث فردا شب در بعد اقتصادی خواهد بود.

مهدی خسروی در «بحث» تلویزیون ماندگار شد.

به گزارش تسنیم، مهدی خسروی امشب میزبان این مناظره خواهد بود. اما به روشی که محمد صالح مفتاح، دبیر ستاد انتخابات سیدواسیما توضیح داد. وی گفت: مجری در این بحث با جدیت بیشتری سوالات را مطرح می کند. سؤالات برای هر فرد تنظیم شده است و بر اساس دیدگاه هایی است که آنها ارائه کرده اند یا از طریق دفتر مرکزی خود به آنها اطلاع داده اند. محور سوالات به داوطلبان ارائه شد، اما خود سوالات به داوطلبان ارائه نشد.

تلویزیون پس از 15 سال مناظره حضوری سعی می کند بحث ها و موضوعات بحث را مفصل تر کند و پاسخ های جدی تری بدهد. چون مفتح می گوید: مناظره امشب با مناظره های قبلی تفاوت جدی دارد و در این فرصت به مناظره شتاب بیشتری می دهیم و چون تعداد نامزدها کمتر است، مناظره واقع بینانه تری شکل می گیرد.

موضوع امشب فرهنگی و سیاسی است. مهم ترین مسائل از مردم گرفته می شود و نامزدها در مورد آنها نظر دارند. بحث عصر فردا نیز در حوزه اقتصادی خواهد بود. علاوه بر این، البته در مورد مسائل حکومتی و اداری کشور نیز بحث خواهد شد. بحث فردا

مفتح خاطرنشان کرد: شبکه خبر 2 همانند دور اول انتخابات، رویدادها و فعالیت های میدانی کاندیداها را به صورت زنده پخش می کند. برنامه رویارویی دوربین سعید جلیلی نیز دیروز پخش شد و امشب برنامه رویارویی دوربین مسعود مازیکیان ساعت 19:30 پخش می شود.

مستندهای جدید نامزدها نیز در ساعت مقرر یعنی سه شنبه از تلویزیون پخش خواهد شد. البته از روز گذشته مستندهایی از نامزدها بازپخش شده و برای این دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات 5 دقیقه زمان در نظر گرفته شده و بر اساس عدالت رسانه ای پخش خواهد شد.

این مناظره امشب و فردا عصر از شبکه های رادیویی و شبکه سلامت که رابط ناشنوایان دارد و همچنین شبکه جام جم برای ایرانیان خارج از کشور پخش می شود.

لازم به ذکر است با اعلام جدول زمانبندی تبلیغات انتخاباتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اولین مناظره روز دوشنبه 20 تیرماه ساعت 21:30 و روز سه شنبه 21 تیرماه ساعت 21:30 برگزار می شود. مناظره دوم بین کاندیداهای راه یافته به دور دوم برگزار می شود و بر این اساس، سه شنبه 21 تیرماه قبل از شروع مناظره دوم، فیلم مستند کاندیدای 2 تقدیم به مسعود مزیکیان پخش خواهد شد. از ساعت 19 الی 19:30 و مستند کاندیدای 1 تقدیم به سعید جلیلی از ساعت 20 الی 20:30 پخش می شود. همچنین روز چهارشنبه 22 تیرماه سخنرانی کاندیدای شماره یک به سعید جلیلی از ساعت 19 الی 19:30 به صورت زنده پخش می شود. سخنرانی کاندیدای شماره 2 تقدیم به مسعود مازیکیان نیز از ساعت 20 تا 20:30 به صورت زنده پخش می شود.

27215

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *