اخبار اخبار فرهنگی

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران معرفی شد

تبلیغات بنری


به نقل از خبرگزاری رابو، از روابط عمومی معاونت فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تصمیم امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد و علی مراتی محقق موسیقی به عنوان مدیرعامل انجمن موسیقی انتخاب شدند.

در متن این حکم آمده است: به استناد صورتجلسه 356/ق/الف مورخ 10 تیر 1403 هیأت امنا و نظر به تجربه، سوابق ارزنده، تعهد و دانش جناب عالی و با با این حکم به سمت مدیرعاملی جامعه موسیقی ایران منصوب می شوید.

انتظار می رود با رعایت مقررات قانونی و مصوبات هیات امناء و همچنین وظایف مندرج در اساسنامه انجمن موسیقی ایران گام های موثری در جهت ارتقای موسیقی ایرانی بردارید.

محمدعلی مراتی متولد اول مهر سال 1351 در رشته موسیقی تحصیل کرد و دکترای اتنوموسیکولوژی را از دانشگاه پاریس گرفت. وی نواختن ویولن را نزد اساتیدی چون منوچهر طاهرزاده، محمود مراتی، اردشیر کامکار و هادی منتظری آموخت و مقدمات تخصصی موسیقی دستگاهی و آهنگسازی ایران را نزد اساتیدی چون فرامرز پایور، هوشنگ ظریف، منصور نریمان، محمدرضا لطفی آموخت. ، و احمد بزمان. محمدرضا درویشی، کامبیز روشن‌روان، فرهاد فخرالدینی و هوشنگ کامکار بین سال‌های ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۸ در دانشگاه تهران تحصیل کردند. او در طول فعالیت هنری خود کتاب های مختلفی دارد.

مراتی در چندین دوره از جشنواره موسیقی نواحی ایران دبیر و عضویت در شورای سیاستگذاری و همچنین عضویت در هیات انتخاب و داوری و شورای سیاستگذاری در دوره های مختلف جشنواره موسیقی فجر را بر عهده داشت.

مراسم اهدای جوایز در دفتر موسیقی معاونت هنری و با حضور محمود سالاری معاون هنری و احمد صدری و داود گنجی از اعضای هیئت امنای جامعه موسیقی ایران برگزار شد.

5757

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *