خودروی جدید لندروور برای عاشقان آفرود ساخته شده است /عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

خودروی جدید لندروور برای عاشقان آفرود ساخته شده است /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدیندیفندر لندروور، Octa، قدرتمندترین وسیله نقلیه، دارای شاسی 6D Dynamics این شرکت است که چرخش بدنه را حذف می کند و در عین حال کوپلینگ سیستم تعلیق را برای بهترین عملکرد خارج از جاده به حداکثر می رساند. این دیفندر 1.1 اینچ بالاتر و 2.7 اینچ عریض تر از دیفندر استاندارد است، با جناغ های بلندتر و قوی تر و دمپرهای فعال منحصر به فرد. قدرت ترمزگیری از ترمزهای 15.7 اینچی جلویی مجهز به کالیپرهای برمبو شش پیستونی حاصل می شود.

لندرور ادعا می کند که Octa می تواند در 3.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت آن به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است. لاستیک های 33 اینچی گودیر Advance All-Terrain به صورت سفارشی برای Octa زیر قوس چرخ های عضلانی طراحی شده اند. سپرهای بازطراحی شده زوایای ورود و خروج دیفندر را بهبود می بخشد. طراحی جدید جلوپنجره جریان هوا را در زیر کاپوت افزایش می دهد.

لندرور جدید برای علاقه مندان به آفرود ساخته شده است / عکس

در داخل، Defender Octa دارای صندلی‌های عملکردی جدید با پشتیبانی بیشتر و پشت‌سرهای یکپارچه است. این شرکت فناوری صوتی Body and Soul Seat را برای اولین بار در Defender معرفی می کند.

مدل ویژه Octa که فقط در سال اول تولید در دسترس است، دارای جزئیات فیبر کربنی برای حروف کاپوت، ورودی‌های هوا، پشتی صندلی‌های جلو و تزئینات کنسول وسط است. این خودرو همچنین با رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی و لاستیک‌های پیشرفته برای تمام زمین عرضه می‌شود.

لندرور جدید برای علاقه مندان به آفرود ساخته شده است / عکس

Defender Octa که نامش از شکل الماس هشت ضلعی گرفته شده است، هفته آینده در جشنواره سرعت گودوود 2024 از 11 تا 14 جولای به نمایش درخواهد آمد. قیمت اولیه آن از 152 هزار دلار (معادل 9 میلیارد و 275 میلیون تومان) آغاز خواهد شد. بهای تمام شده Defender Octa Edition One 167800 دلار آمریکا معادل 10 میلیارد و 235 میلیون تومان می باشد.

لندرور جدید برای علاقه مندان به آفرود ساخته شده است / عکس

منبع: موتور 1

227322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *