شاسی‌بلند جدید هونگچی، رقیب خوش‌قیمت سانتافه /عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

شاسی‌بلند جدید هونگچی، رقیب خوش‌قیمت سانتافه /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدینپیش فروش هیبریدی هونگچی HS7 از 11 جولای در چین آغاز می شود و در مدل های دو و چهار چرخ محرک و همچنین مدل های شش و هفت نفره عرضه خواهد شد. مدل بنزینی هونگچی HS7 در حال حاضر در بازار موجود است.

از نظر طراحی بیرونی، مدل PHEV تا حد زیادی در مقایسه با مدل بنزینی بدون تغییر باقی مانده است. Hongqi HS7 زبان طراحی این برند را با جلوپنجره مستطیلی غول پیکر با خطوط عمودی کشیده و چراغ های برجسته درست در کنار جلوپنجره ادامه می دهد. چراغ های جلو کشیده و عمودی هستند. HS7 همچنین دارای یک نوار قرمز بلند روی کاپوت است که مشخصه هر خودروی Hongqi است.

رقبای جدید SUV هونگکی/تصاویر سانتافه گران قیمت

یک نشان قرمز دیگر روی مانع وجود دارد. نمای جانبی به ما می گوید که با یک SUV نسبتاً بزرگ سه ردیفه روبرو هستیم. در نمای عقب، چراغ جلو، اگزوز تقلبی و اسپویلر سقف اسپرت را می بینیم. برای اینکه بتوانید ابعاد آن را درک کنید، این خودرو 147 میلی‌متر بلندتر، 35 میلی‌متر عریض‌تر و 30 میلی‌متر بلندتر از تویوتا هایلندر است. چرخ های 20 اینچی پنج پره و درگاه شارژ در گلگیرهای عقب چپ و راست دیده می شود.

رقبای جدید SUV هونگکی/تصاویر سانتافه گران قیمت

در داخل، طراحی کلی با نسخه بنزینی مطابقت دارد. در نگاه اول نمایشگر مرکزی عمودی با فرمان سه پره، صفحه کیلومتر شمار و دسته دنده برجسته چشم نواز است. کنسول میانی مجهز به یک پد شارژ بی سیم و یک محفظه مخفی است.

صندلی های جلو از تنظیم الکتریکی چند زاویه ای پشتیبانی می کنند. هر دو صندلی جلو و عقب مجهز به گرمکن، خنک کننده و دستگاه ماساژ هستند.

رقبای جدید SUV هونگکی/تصاویر سانتافه گران قیمت

نیرو از یک سیستم هیبریدی متشکل از یک موتور 2.0 لیتری و یک موتور الکتریکی (مدل CA4GC20TDH-42)، به علاوه باتری‌های لیتیومی سه تایی CATL 20.14 کیلووات ساعت تامین می‌شود. حداکثر قدرت این موتور 163 اسب بخار و حداکثر سرعت آن 180 کیلومتر در ساعت است. نسخه دو چرخ متحرک دارای برد الکتریکی خالص 92 کیلومتر است در حالی که نسخه چهار چرخ متحرک دارای برد الکتریکی خالص 83 کیلومتر است. علاوه بر این، موتور 2WD مصرف سوخت 5.98 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد در حالی که نسخه 4WD مصرف سوخت 6.32 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد.

منبع: کام. carnewschina

54322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *