اخبار اخبار سیاسی

پیام تبریک رقیبِ اصلی سید محمد خاتمی در فردای آن دوم خرداد به‌یادماندنی

تبلیغات بنری


به گزارش الخبرازی اخبار زندههفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 11 خرداد 1395 با پیروزی قاطع آقای محمد خاتمی با کسب 20 میلیون و 138 هزار و 784 رای به پایان رسید. رقیب اصلی آقای محمد خاتمی در این دور، علی اکبر ناطق نوری، رئیس وقت شورای اسلامی بود که در نهایت با کسب ۷ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۳۱۷ رای رسید. نکته ای که باید به آن فکر کرد، اخلاق ناطق نوری است که فردای این انتخابات به محض اعلام نتایج نهایی شمارش آرا، وی با صدور بیانیه ای ریاست جمهوری خاتمی را تبریک گفت. متن این بیانیه به شرح زیر بود:

برادر محترم حجت الاسلام والمسلمین آقای سید محمد خاتمی

خوش آمدی

حضور گسترده میلیونی مردم در هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در پاسخ به فراخوان مقام معظم رهبری و روحانیون ارجمند در راستای اجرای قانون اساسی و تضمین تداوم حق رای مجلس نمایندگان صورت گرفت. . مردم عزیز ایران صحنه دیگری از پیوند مستحکم ملت شریف ایران با نظام مقدس و وفاداری مجدد به رهبری انقلاب بود و قطعاً این حضور گسترده ملی پشتوانه بزرگی برای مقابله با تهدیدها خواهد بود. مقاومت در برابر دشمنان خارجی سرمایه ارزشمندی برای خدمت به مردم سرافراز و غیور ایران است.

اینجانب به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک می گویم و شخصاً انتخاب جنابعالی به ریاست جمهوری را از سوی مردم تبریک می گویم.

امیدوارم در این دوره ریاست جمهوری، پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی، پایبندی به اصول و ارزش های پایه گذاری شده توسط امام عظیم الشان و راحیل قدسی و توسعه و رشد همه جانبه کشور را از طریق آن شاهد باشیم. اجرای قوانین و برنامه های مصوب.

هدف همه ما خدمت به اسلام و مردم عزیز ایران است و نباید افتخار خدمت را با هیچ چیز دیگری عوض کنیم و در این راه تمام تلاش خود را برای همراهی و همکاری جنابعالی به کار خواهم بست.

توفیق، سعادت و بهروزی مردم شریف ایران را از خداوند متعال خواستارم. (کیهان شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۵۵)

259

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *