خودروی ژاپنی هیبریدی، ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران/ عکس
اخبار اخبار اقتصادی

خودروی ژاپنی هیبریدی، ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران/ عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدیناکثر خودروهای هیبریدی مقرون به صرفه نیستند و هزینه های متفاوتی برای آن ها وجود دارد. اما در این بین خودروهایی هستند که مقرون به صرفه هستند و با وجود امکانات ضعیف عملکرد بسیار خوبی را به شما ارائه می دهند.

در اینجا لیستی از 5 خودروی هیبریدی ارزان برای سال 2024 که قیمتی کمتر از 30000 دلار دارند، آورده شده است.

5. تویوتا پریوس به قیمت 27 هزار و 950 دلار معادل 1 میلیارد و 650 میلیون تومان.

پریوس جدید با ظاهری جذاب و امکانات قابل قبول بالاخره وارد بازار شد. این مدل در حال حاضر در دو نسخه دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک عرضه می شود و به ترتیب 194 اسب بخار و 196 اسب بخار قدرت تولید می کند. پریوس فضای داخلی، فناوری و ویژگی های ایمنی بیشتری نسبت به کرولا هیبریدی ارائه می دهد.

4. کیا نیرو هیبریدی به قیمت 26 هزار و 940 دلار معادل یک میلیارد و 590 میلیون تومان.

خودروی هیبریدی ژاپنی در بازار ایران ارزانتر از چینی است/عکس

نیرو یکی از بهترین خودروهای این لیست است. این خودرو دارای موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر با موتور الکتریکی است که 139 اسب بخار قدرت را به چرخ های جلو می فرستد. Niro Hybrid یک فضای داخلی جادار و کاربردی با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto و صفحه کیلومتر شمار 4.3 اینچی ارائه می دهد. به لطف طراحی مجدد آن در چند سال پیش، این خودرو بهتر از همیشه به نظر می رسد.

3. هیوندای النترا به قیمت 26250 دلار معادل یک میلیارد و 550 میلیون تومان.

خودروی هیبریدی ژاپنی در بازار ایران ارزانتر از چینی است/عکس

با توجه به اینکه النترا هیبریدی از قوای محرکه ای مشابه کیا نیرو استفاده می کند، جای تعجب نیست که این سدان مصرف سوخت بهتری ارائه می دهد. به لطف طراحی مجدد، النترا بهتر از قبل به نظر می رسد، اما همچنان یک سدان با ظاهر نسبتا ابتدایی است. فضای داخلی Elantra Hybrid شیک و راحت است. مدل پایه دارای صفحه نمایش کیلومتر شمار 10.25 اینچی و صفحه نمایش لمسی مرکزی است که مقدار مناسبی از فناوری را در اختیار شما قرار می دهد.

2. فورد ماوریک هیبرید به قیمت 25420 دلار معادل یک میلیارد و 500 میلیون تومان.

خودروی هیبریدی ژاپنی در بازار ایران ارزانتر از چینی است/عکس

فورد ماوریک یک پیکاپ جذاب است که تقریباً تمام قابلیت‌هایی را که می‌خواهید ارائه می‌کند. موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر با موتور الکتریکی 191 اسب بخار قدرت تولید می کند و تمام نیرو را به چرخ های جلو می فرستد. مدل پایه XL ویژگی هایی مانند کروز کنترل، Apple CarPlay، Android Auto و غیره را ارائه می دهد.

1. تویوتا کرولا هیبریدی به قیمت 23 هزار و 500 دلار معادل 1 میلیارد و 390 میلیون تومان.

خودروی هیبریدی ژاپنی در بازار ایران ارزانتر از چینی است/عکس

ارزان ترین خودروی هیبریدی که می توانید در ایالات متحده بخرید، تویوتا کرولا هیبریدی است که تنها 23500 دلار قیمت دارد. موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر، همراه با موتورهای الکتریکی، 134 اسب بخار قدرت تولید می کند و می تواند این قدرت را به انتخاب شما برای چرخ های جلو یا چهار چرخ محرک ارسال کند. فضای داخلی راحت و به خوبی طراحی شده است. یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto در مدل پایه وجود دارد. ویژگی ایمنی Toyota Safety Sense نیز به صورت استاندارد نصب شده است.

منبع: carbuzz

227322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *