اخبار اخبار سیاسی

پیام تبریک تولیت آستان قدس و ابوترابی به رئیس‌جمهور منتخب

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی پیروزی مسعود پیشیکیان رئیس جمهور منتخب مردم ایران برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین احمد مراوی به شرح زیر است:

به نام خدا

جناب آقای دکتر مسعود موفق باشید

خوش آمدی؛

انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس چهاردهمین اجلاسیه انتخابات ریاست جمهوری توسط اهل خیر و دانش و مسئولیت را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. حضور پرشور و شاد مردم شریف ایران را مظهر الطاف و الطاف الهی و رهنمودهای رهبر فرزانه، فرزانه و فراگیر انقلاب اسلامی می دانیم.

ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز خدمتگزارمان؛ اینجانب به ویژه از رئیس جمهور شهید خادم الرضا علیه السلام، آیت الله رئیس جمهور و آیت الله آل هاشم، توفیق و توفیق پایدار برای جناب عالی را در راه تقویت انقلاب اسلامی و خدمت به مردم شریف و بزرگوار خواستارم. و انقلاب ملت ایران از همه توانمندی های مادی و معنوی کشور عزیزمان استفاده هوشمندانه می کند.

حرم مطهر رضوی بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، مدال‌الله علی (ع) وظیفه خود را «همکاری و مساعدت» با دولت‌های محترم می‌داند و انتظار می‌رود موضوع مهم حج به این امر برسد. رسیدگی شود و مسائل آن در اولویت میلیون ها زائر عزیز داخلی و بین المللی حرم مطهر رضوی به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی باشد.

در جوار حرم شریف و نورانی حضرت ثمین حاج علی بن موسی الرضا، در مقابل هزاران مدح و ثنا برای عزت و سربلندی ملت شریف ایران و برای توفیقات بیشتر دولت محترم و همه خدمتگزاران ملت. در عرصه های مختلف دست به دعا و نیایش به سوی درگاه خدا دراز می کنم.

من آستان قدس رضوی را احمد مراوی فرض کردم

پیام ابوترابی به رئیس جمهور منتخب

همچنین به روایت ایسنا، متن نامه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی به شرح زیر است:

به نام خدا

حضور برادر محترم رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر بازیکیان زیدزا

با تبریک و آرزوی سعادت و موفقیت آن برادر گرامی که طی سالیان متمادی همکاری تنگاتنگ در قوه مقننه شاهد صحت، صداقت و عدالت خواهی جنابعالی بوده و با تقدیر و تشکر از حضور به موقع جنابعالی. ملت بزرگ ایران که در این برهه مهم از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، ارکان اسلام گرایی و نظام جمهوری را با شور و دلسوزی، عقلانیت و ایمان محکم کردند و بر عزت و سربلندی خود افزودند.

امیدوارم با الهام گرفتن از آموزه های اسلام و مکتب انسانی و اجتماعی نهج البلاغه و تصمیم گیری های مبتنی بر عقلانیت، علم و دانش از تمامی توانمندی های دولت چهاردهم برای ارتقای وحدت ملی و وحدت اسلامی استفاده کنید. . با ارتقای سطح شایستگی در مدیریت اجرایی کشور.

همانطور که بارها تاکید کرده اید، تنها راه توسعه و پیشرفت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور، اتحاد و همفکری نخبگان علمی و سیاسی و اجرای دقیق سیاست های کلی نظام است و این مهم است. دستیابی به اقتدار علم، حاکمیت قانون، انضباط مالی و تحول در نظام اداری، نظام مالی و بانکی کشور.

امیدوارم برپایه علم، اخلاق، صداقت، دین و حفظ ارزش های ملی و اسلامی، بالاترین سطح وفاق و همدلی را با قوه مجریه در کشور ایجاد کنید.

سید محمد حسن ابوترابی

29219

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *