اخبار اخبار عمومی

آتش زدن شهربازی پس از جنایت مسلحانه/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، اوایل شب گذشته (سه شنبه) صدای تیراندازی در کیوسک های اجاره ای شهرداری در مقابل امامزاده فردوسی مشهد توجه اهالی محل و عابران را به خود جلب کرد. لحظات هولناک وحشت عجیبی را برانگیخت که ناگهان گلوله ها به سینه مرد جوان 33 ساله اصابت کرد و او غرق در خون روی زمین افتاد.

خراسان نوشت: با فرار عاملان درگیری مسلحانه، جسد مجروح بلافاصله با خودروی عبوری به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شد اما تلاش کادر پزشکی برای نجات این جوان از مرگ ناکام ماند و به دلیل عوارض وارده جان باخت. او باعث شد. از اصابت گلوله

لحظاتی بعد خبر این جنایت شنیع در بی سیم پلیس پیچید و به همین دلیل گروه ویژه ای از نیروهای مجرب نیروی انتظامی به دستور سروان مصطفی حسنی (رئیس کلانتری فردوسی) در محل حاضر شدند و به بررسی موضوع پرداختند.

بررسی های اولیه نشان می داد که بین دو گروه محلی بر سر کیوسک های اجاره ای شهرداری اختلاف وجود داشته و با ورود افراد مسلح اختلاف بین آنها به درگیری مسلحانه تبدیل شده است. بنابراین نیروهای انتظامی بلافاصله قتل عمد را به قاضی ویژه مشهد مقدس اعلام کردند.

دقایقی بعد با حضور قاضی محمود العریفی راد در مرکز درمانی و صحنه درگیری مسلحانه شبانه، تحقیقات کارشناسی آغاز شد. تحقیقات میدانی قاضی شعبه 211 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب حاکی از آن است که چند جوان سوار بر 3 خودرو سواری وارد محل شده و با اسلحه وینچستر شروع به تیراندازی کردند که مرد جوانی به نام «علی ب» عامل این حمله بود. کشتن صحنه تیراندازی و مهاجمان با ماشین متواری شدند.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، گروهی تخصصی از بازپرسان پلیس آگاهی مشهد نیز با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس پلیس آگاهی مشهد) وارد عمل شده و در کنار مراجع قضایی قرار گرفتند.

مشاهدات اطلاعاتی بازپرس همچنین میزان اختلافات قبلی بین دو گروه محلی را نشان می داد که ناگهان خبر وحشتناک دیگری باعث درگیری پلیس و نیروهای امدادی شد. تحقیقات پلیسی با راهنمایی قاضی ویژه قتل برای شناسایی عاملان این جنایت هولناک همچنان ادامه داشت که آتش از چند نقطه در شهربازی اطراف قبرستان فردوسی سرایت کرد به طوری که در یک چشم به هم زدن دود سیاه غلیظی را فرا گرفت. منطقه و کیوسک های مختلف و مکان های تفریحی متعلق به یکی از ساکنان محلی است.

طولی نکشید که آتش نشانان از راه رسیدند و آتش سرسخت را خاموش کردند که اجازه نزدیک شدن به محل را نمی داد. ساعتی بعد با فداکاری آتش نشانان، شعله های آتش فروکش کرد و تحقیقات کارشناسان ادامه یافت و تحقیقات اولیه در کلانتری فردوسی، فرضیه آتش سوزی عمدی در شهربازی را به جنایت مسلحانه مرتبط دانست.

به همین دلیل علت اصلی این حوادث با دستور مقام قضایی به گروه تخصصی تحقیقات ارجاع شد و فرآیند رصد اطلاعاتی زیر نظر سرهنگ ولی النجفی (رئیس اداره قتل عمد) وارد مرحله جدیدی شد. فاز.

47236

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *