درآمد ۶۷۵ میلیون تومانی راننده اسنپ/  رشد ۸ برابری کاربران اسنپ‌پی چه معنایی دارد؟
اخبار اخبار تکنولوژی

درآمد ۶۷۵ میلیون تومانی راننده اسنپ/ رشد ۸ برابری کاربران اسنپ‌پی چه معنایی دارد؟

تبلیغات بنری


نجار علیگزارش عملکرد سالانه شرکت اسنپ در سال 1402 هجری شمسی در 15 بخش منتشر شد: مقدمه، اسنپ خودرو، اسنپ تریپ، مسئولیت اجتماعی، اسنپ باکس، اسنپ شاپ، امنیت سایبری، اسنپ فود، اسنپ دکتر، منابع انسانی، سوپرمارکت مرکزی اسنپ، گروه اسنپ. تیم، فوق العاده ضربه محکم و ناگهانی ضربه محکم و ناگهانی، فشار ضربه محکم و ناگهانی و واژه نامه.

هزینه، برگ برنده اسنپی

این گزارش حاکی از آن است که در بین 5 سرویسی که بر اساس تعداد سفارش های موفق در سال 1402 بیشترین نرخ رشد را کسب کرده اند، سرویس اسنپ پی (خرید اعتباری) با رشد 796 درصدی (تقریباً 8 برابری) رتبه اول را به خود اختصاص داده است. مردم به دلایل زیادی پرداخت های اعتباری را می پذیرند. یکی از دلایل اصلی که مردم برای پرداخت با اعتبار انتخاب می‌کنند، توانایی به تعویق انداختن پرداخت است. کارت‌های اعتباری و گزینه‌های تامین مالی به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهند که امروز خرید کنند و به مرور زمان پرداخت کنند و بار پرداخت نقدی را کاهش دهند.

یکی دیگر از دلایل استقبال از پرداخت های اعتباری مربوط به هزینه های اضطراری است. اعتبار به عنوان یک شبکه ایمنی مالی در مواقع اضطراری عمل می کند. هنگامی که هزینه های غیرمنتظره ایجاد می شود، مردم می توانند از اعتبار برای پوشش هزینه ها استفاده کنند بدون اینکه پس انداز خود را کاهش دهند. گاهی اوقات، افراد صرفاً به این دلیل که پول نقد کافی برای خرید ندارند از اعتبار استفاده می کنند.

رشد خرید اعتباری در ایران همزمان با افزایش قیمت مواد غذایی و اجناس به عنوان راهی برای حل مشکل گرانی رخ داد. در واقع، رشد چند صد درصدی تعداد سفارش‌های اسنپی در سال گذشته، مسلماً نشانه‌ای از کاهش قدرت خرید مردم برای پرداخت‌های نقدی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در سال گذشته است.

5 خدمت با بالاترین نرخ رشد بر اساس تعداد درخواست های موفق در سال 1402

بر اساس گزارش عملکرد سالانه اسنپ، در مجموع 7526 نفر در گروه اسنپ کار می کنند. اسنپ ​​خودرو با 2723 نفر و پس از آن اسنپ فود با 1695 نفر بیشترین نیروی انسانی را به خود اختصاص داده اند. رشد Snap Associates در سال گذشته 11% برآورد شد. در واقع، سال گذشته بیش از 767 کارمند به اسنپ اضافه شدند که 52.7 درصد مرد و 47.3 درصد زن بودند.

درآمد ۶۷۵ میلیون تومانی راننده اسنپ یعنی چه؟

تعداد کل شرکا در شرکت های وابسته به گروه اسنپ

مهاجرت منابع انسانی در تمام بخش های اسنپ

یکی دیگر از قسمت های جالب گزارش عملکرد سالانه اسنپ، درصد مهاجرت منابع انسانی در بخش های مختلف شرکت است. بنابراین نیروی انسانی فروشگاه اینترنتی اسنپ که در سال 1402 هجری شمسی 9 نفر از مهاجران به آنجا مهاجرت کرده اند به عنوان رکورد مهاجرت بوده و هیچ بخشی از قسمت اسنپ که درصد مهاجرت نیروی انسانی در سال 1402 صفر بوده باشد وجود ندارد.

در سال های اخیر استارت آپ ها با فراز و نشیب های زیادی مواجه بوده اند. با وجود تمام مشکلاتی که فعالان استارتاپی برای ماندن در کشور با آن مواجه هستند، وقتی عرصه فعالیت بر آنها تنگ می شود، اولین گزینه برای فعالان استارتاپی مهاجرت است. شرکت‌ها یا استارت‌آپ‌های جدید یکی از حوزه‌هایی هستند که حتی در زمان اجرای برنامه جامع اقدام مشترک با موانع زیادی بر سر راه فعالیت‌شان روبه‌رو بودند و در سال‌های اخیر تحریم‌ها نیز به فهرست مشکلات آنها اضافه شده است. علاوه بر تحریم ها، سیاست های نادرست، عدم تعریف درست از شرکت های نوظهور در نظام پولی و بانکی و برخوردهای ناگهانی با آنها منجر به مهاجرت تعداد زیادی از این مقوله شد که چرخه اقتصاد را به حرکت در می آورد. کشور.

درآمد ۶۷۵ میلیون تومانی راننده اسنپ یعنی چه؟

درصد مهاجرت منابع انسانی در بخش‌های مختلف Super App Snap

مشارکت بیشتر زنان در استارت آپ های اسنپ

از 8 بخش فعال در Super App Snap، زنان در 5 بخش سهم بیشتری نسبت به مردان دارند. در اسنپی بیش از 60 درصد کارمندان زن هستند و پس از آن اسنپ داکتر بیشترین تفاوت را در تعداد کارمندان زن و مرد دارد.

درآمد ۶۷۵ میلیون تومانی راننده اسنپ یعنی چه؟

درصد همتایان و همکارانی که در بخش‌های مختلف Super App Snap فعال هستند

اهمیت حضور گسترده نسل Z در غول دانش

میانگین سنی شرکای اسنپ 30 سال تخمین زده شده است و 2381 نفر از تمام شرکای اسنپ نسل Z هستند. اکثر نیروی کار Gen Z اسنپ در بخش Snap Shop و Snap Supermarket کار می کنند.

اما حضور گسترده نسل Z در استارتاپ ها چه معنایی می تواند داشته باشد؟ نسل Z بزرگترین، متنوع ترین و تاثیرگذارترین نسل در جهان است، به همین دلیل است که فعالان Gen Z نقش اصلی را در بازاریابی ایفا می کنند. نسل Z در حال حاضر به عنوان وزنه بردار در بازار تقاضا در سراسر جهان به شمار می رود.

درآمد ۶۷۵ میلیون تومانی راننده اسنپ یعنی چه؟

درصد جفت کرنش z در قسمت های مختلف تصویر سوپراسنپ

درآمد سالانه یک راننده اسنپ 675 میلیون تومان است

بر اساس این گزارش، میانگین درآمد رانندگان تمام وقت ۱۹ میلیون، پاره وقت ۸ میلیون بوده و پردرآمدترین راننده اسنپ در سال گذشته با ۸۷۹۷ سفر ۶۷۵ میلیون درآمد داشته است.

درآمد ۶۷۵ میلیون تومانی راننده اسنپ یعنی چه؟

میانگین درآمد ماهانه کاربران راننده

اسنپ ​​سپس تعداد دفعاتی را که کاربران Superup Snap را در سال گذشته باز کردند، توضیح داد و اعلام کرد که میانگین تعداد دفعات باز شدن این اپلیکیشن در روز بیش از 14 میلیون بار بوده است. اسنپ، اسنپ فود، اسنپ مارکت، سرویس اعتباری و اسنپ باکس از محبوب ترین سرویس های اسنپ هستند.

درآمد ۶۷۵ میلیون تومانی راننده اسنپ یعنی چه؟

تعداد دفعاتی که کاربران سال گذشته Superapp را باز کردند

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *