با ۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید
اخبار اخبار فرهنگی

با ۵ انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید

تبلیغات بنری


به گزارش -، تنها فیلمی که امسال در سینمای بین المللی به فروش بیش از یک میلیارد دلار دست یافت، قسمت دوم انیمیشن معروف «درون و بیرون» است که فروش یک میلیارد و 234 میلیون دلاری را به دست آورد. بعد از این انیمیشن قسمت دوم فیلم لایو اکشن «تلماسه» (Dune) می آید که ۷۱۱ میلیون دلار فروخته شد.

الهمشهری نوشت: «درون و بایرون ۲» با این فروش بالا توانست از انیمیشن «مینیون ها» با فروش ۱ میلیارد و ۱۵۷ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۵ پیشی بگیرد و در رتبه پنجم پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ قرار گیرد. در نمودار زیر پنج انیمه پرفروش تاریخ را مشاهده می کنید.

فروزن 2 (2019)
فروش: 1 میلیارد و 451 میلیون دلار

Frozen 2 سه سال پس از اولین فیلم اتفاق می افتد و خواهران آنا و السا را ​​به همراه یک بستنی فروش، یک گوزن شمالی و یک آدم برفی دنبال می کند که به جنگلی مسحور شده سفر می کنند تا منبع قدرت های جادویی السا را ​​کشف کنند.

فیلم برادران سوپر ماریو (2023).
فروش: 1 میلیارد و 361 میلیون دلار

ماریو و لوئیجی، دو برادر لوله کش ایتالیایی-آمریکایی، به دنیایی دیگر منتقل می شوند و درگیر نبردی بین سرزمین قارچ به رهبری پرنسس هلو و کوپا تروپا به رهبری بوسر می شوند. ماریو و لوئیجی با کمک پرنسس هلو می توانند به دنیای خود بازگردند.

Frozen (2013) Frozen
فروش: 1 میلیارد و 274 میلیون دلار

السا و آنا خواهران پرنسس هستند و السا توانایی جادویی تولید برف و یخ را دارد. یک شب، السا و آنا مشغول بازی بودند که السا به طور تصادفی با یکی از پرتوهای یخ خود به سر آنا برخورد کرد و او بیهوش شد.

با 5 فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید

The Incredibles 2 (2018) The Incredibles 2
فروش: 1 میلیارد و 242 میلیون دلار

داستان این قسمت بلافاصله پس از قسمت اول شروع می شود. فعالیت‌های ابرقهرمانی به دلیل آسیب‌هایی که به شهر وارد کرده‌اند متوقف شده‌اند و این خانواده بار را با چالش‌هایی مواجه می‌کند. اما مستر شگفت انگیز تسلیم نمی شود و به فعالیت های قدیمی خود باز می گردد.

با 5 فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید

Inside Out 2 (2024)
فروش: 1 میلیارد و 234 میلیون دلار

داستان انیمیشن یک سال پس از اتفاقات قسمت قبل رخ می دهد و ماجراهای رایلی را دنبال می کند که همزمان با رسیدن به 13 سالگی و بزرگسالی دچار تغییرات روحی و روانی می شود و همین موضوع چالش های عجیبی را برای او به وجود می آورد. . احساسات درونی او.

22057

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *