شریک سایپا از شاسی‌بلند زیبای خود رونمایی کرد /عکس
اخبار اخبار اقتصادی

شریک سایپا از شاسی‌بلند زیبای خود رونمایی کرد /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدینچانگان CS75 پلاس جدید همچنان یک خودروی بنزینی است. تاکنون تنها موتور 1.5 لیتری توربو معرفی شده است و در گزینه های 185 و 189 اسب بخاری عرضه خواهد شد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا موتور 2.0 لیتری توربوشارژ همچنان در دسترس خواهد بود یا خیر.

در جلو، جلوپنجره همچنان از طراحی بدون حاشیه استفاده می‌کند، اما فضای داخلی با ساختاری جدید با عناصر کروم نقطه‌دار جایگزین شده است. یک نوار نور یکپارچه در بالای جلوپنجره و سه میله نور اضافی در امتداد چراغ های اصلی وجود دارد. لوگوی چانگان نیز می تواند روشن شود.

شریک سایپا از SUV/عکس زیبای خود رونمایی کرد

در پشت، چراغ ها به هم متصل شده اند و از گرافیک منحصر به فرد و زیبایی بهره می برند. چراغ ترمز سوم در مرکز اسپویلر سقف قرار دارد. ابعاد این خودرو 4770/1910/1695 (1705) میلی متر و فاصله بین دو محور 2800 میلی متر است که نسبت به نسل سوم چانگان CS75 پلاس 60 میلی متر بیشتر است.

شریک سایپا از SUV/عکس زیبای خود رونمایی کرد

در داخل، چشم نوازترین قسمت صفحه نمایش های سه گانه است که از یک صفحه کیلومتر شمار، یک نمایشگر مرکزی و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی سرنشینان تشکیل شده است. تعداد دکمه های فیزیکی کنسول میانی که مجهز به دو پد شارژ بی سیم و دو جا لیوانی است کاهش یافته است. فضای داخلی به صورت استاندارد می تواند پنج نفر را در خود جای دهد.

شریک سایپا از SUV/عکس زیبای خود رونمایی کرد

انتظار می رود رونمایی رسمی از چانگان CS75 پلاس در نیمه دوم سال جاری انجام شود. قیمت نسل سوم این خودرو بین 16200 تا 20600 دلار (معادل 955 میلیون و 1215 میلیون تومان) در نوسان است.

منبع: کام. carnewschina

322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *