اخبار اخبار عمومی

برخورد مرگبار سمند با تیربرق در بزرگراه آزادگان/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش سایت رابو، رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از فوت یک نفر بر اثر برخورد یک سرنشین سمند با چاشنی خبر داد.

سرهنگ ربیعی زباناخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: ساعت 1:20 بامداد امروز خودروی سمند در لین کندرو در جاده جنوب به شمال بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که با تیر برق برخورد کرد و متاسفانه این اتفاق افتاد. تصادف اتفاق افتاد منجر به خسارات جانی و مالی شد.

وی به تعداد کشته ها و مجروحان این حادثه اشاره کرد و افزود: متأسفانه سرنشین خودرو که در عقب خودرو بود بر اثر شدت جراحات وارده از ناحیه دم جان باخت. راننده خودرو و دیگر سرنشین خودرو نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد که علت این حادثه سرعت زیاد و غیرقانونی این خودرو بوده و راننده قادر به کنترل خودرو نبوده که باعث برخورد شده است.

این افسر پلیس خطاب به رانندگان گفت: متاسفانه راننده این خودرو جوانی 22 ساله است و به احتمال زیاد مهارت و تجربه کافی در زمینه رانندگی ایمن ندارد و عامل این حادثه.» لذا از رانندگان جوان تقاضا داریم سرعت مطمئنه کمتر از سرعت مجاز را داشته باشند. حرکت کنند تا در صورت بروز هرگونه حادثه ای مانند توقف ناگهانی سایر خودروها، عبور عابر پیاده و … سریع عمل کنند.

47236

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *