نسخه جدید سوپراسپرت وارداتی بازار ایران معرفی شد /عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

نسخه جدید سوپراسپرت وارداتی بازار ایران معرفی شد /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_MG برنامه خود را برای انتشار نسخه تولیدی Cyber ​​GTS اعلام کرد. این خودروی برقی دیفرانسیل عقب یک نسخه کوپه برگرفته از سایبرستر رودستر است که به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد.

کانسپت MG Cyber ​​GTS بخش زیادی از بدنه خود را با Cyberster به اشتراک می گذارد، از جمله کل نمای جلو، سپرها و چراغ ها. با این حال، تفاوت آن با رودستر با داشتن سقف ثابت به جای سقف پارچه ای جمع شونده است. این تغییر باعث ایجاد خط سقف شیک‌تر و طراحی مجدد قسمت عقب می‌شود.

معرفی نسخه جدید سوپراسپرت وارداتی در بازار ایران/عکس

جزئیات در مورد فضای داخلی هنوز فاش نشده است. این مفهوم فقط یک مدل نمایشی نیست، بلکه پتانسیل تبدیل شدن به یک مدل تولیدی را دارد.

ام جی جز تایید استفاده از سیستم کاملا الکتریکی و دیفرانسیل عقب، جزییات فنی این مدل را فاش نکرد. با توجه به رابطه نزدیک آن با MG Cyberster، منطقی است که فرض کنیم این دو مدل می توانند مشخصات مشابهی داشته باشند.

معرفی نسخه جدید سوپراسپرت وارداتی در بازار ایران/عکس

قدرتمندترین نسخه دیفرانسیل عقب رودستر 335 اسب بخار قدرت تولید می کند، در حالی که مدل چهار چرخ محرک مجهز به موتورهای الکتریکی دوگانه به 536 اسب بخار قدرت می رسد. هر دو پیکربندی با یک بسته باتری 77 کیلووات ساعتی تغذیه می شوند.

منبع: کارسکوپ

54322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *