رقیب چینی هیوندای توسان و کیا اسپورتیج معرفی شد /عکس
اخبار اخبار اقتصادی

رقیب چینی هیوندای توسان و کیا اسپورتیج معرفی شد /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدیندر 17 جولای، نسخه هیبریدی شاسی بلند کامپکت Hongqi HS3 در جشنواره هواداران هونگکی که در چانگچون چین برگزار شد، معرفی شد. تاریخ پیش فروش این خودرو در چین از مرداد ماه خواهد بود.

رقیب چینی توسان و اسپورتیج دارای فاصله بین دو محور 2770 میلی متر و ابعاد کلی 4655/1900/1668 میلی متر است که مشابه نسخه بنزینی فعلی است. نیرو از یک سیستم هیبریدی پلاگین می آید که ترکیبی از یک موتور 1.5 لیتری توربو و یک موتور الکتریکی به همراه بسته باتری های CATL است. حداکثر قدرت موتور 166 اسب بخار است. برد الکتریکی خالص 115 کیلومتر و برد کل 1100 کیلومتر است. تاکنون مشخصات دقیقی به صورت رسمی اعلام نشده است.

ارائه شده/ عکس رقیب چینی هیوندای توسان و کیا اسپورتیج

در نمای بیرونی، مدل پلاگین هیبریدی طراحی نسخه بنزینی را ادامه می‌دهد و دارای جلوپنجره بزرگ آبشاری با لوگوی Hongqi است که بر روی کاپوت جلو قرار دارد و هویت برند را بیشتر برجسته می‌کند. گلگیرهای جلو نیز به نشان هونگچی مجهز شده اند. سایز تایرهای 19 و 20 اینچی نیز موجود است. یک نور پیوسته در پشت استفاده می شود.

ارائه شده/ عکس رقیب چینی هیوندای توسان و کیا اسپورتیج

کابین دارای طراحی متقارن، فرمان چند منظوره، صفحه کیلومتر شمار 12.3 اینچی و صفحه نمایش لمسی مرکزی 12.6 اینچی است. درگاه های تهویه مطبوع در دو طرف صفحه نمایش تعبیه شده است. در عین حال، هیچ عملکرد شارژ بی سیم تلفن همراه و سیستم کمک رانندگی هوشمند وجود ندارد.

هونگچی قصد دارد تا سال 2030 بیش از 1.5 میلیون خودرو بفروشد که از این میان خودروهای انرژی جدید به بخش اصلی فروش تبدیل خواهند شد.

منبع: کام. carnewschina

322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *