اخبار اخبار جهان

دلایل عدم حضور دختر و داماد ترامپ در کارزار انتخاباتی/ همکاری سیاسی این خانواده از هم پاشید؟

تبلیغات بنری


رسول السلیمی: ایوانکا ترامپ، دختر بزرگ دونالد ترامپ، اخیرا فاش کرد که از کمپین ریاست جمهوری 2024 پدرش کناره گیری می کند تا او و فرزندانش بتوانند از “دنیای تاریک” سیاست دوری کنند. ایوانکا پیش از این یکی از دستیاران ارشد دولت ترامپ بود. او از مارس 2017 تا پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ در ژانویه 2021 به عنوان مشاور ارشد رئیس جمهور خدمت کرد.

او همچنین ریاست دفتر ابتکارات اقتصادی و کارآفرینی را بر عهده داشت، نقشی که در دوران دولت ترامپ ایجاد شد و بعدا حذف شد. در نوامبر 2022، اندکی پس از اینکه ترامپ دوباره نامزدی خود را برای ریاست جمهوری اعلام کرد، ایوانکا در اینستاگرام گفت که این بار در کانون توجه سیاسی قرار نخواهد گرفت.

ایوانکا در این بیانیه گفت: «این بار من ترجیح می دهم فرزندان کوچکم و زندگی خصوصی را که به عنوان یک خانواده ایجاد می کنیم، در نظر بگیرم.» من همیشه پدرم را دوست دارم و از آن حمایت خواهم کرد و این کار را در خارج از عرصه سیاسی انجام خواهم داد.

ایوانکا ترامپ دختر بزرگ ترامپ و همسرش جرد کوشنر است که به دلیل عدم شرکت در مبارزات انتخاباتی ترامپ به عنوان نماد نزدیکان ترامپ مورد انتقاد افکار عمومی قرار گرفت. این در حالی است که ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا در سومین کمپین انتخاباتی همسرش حضور نداشت و انتقادها از ترامپ به دلیل همراهی نکردن با خانواده اش افزایش یافت.

ناظران سیاسی می گویند که بخش عمده ای از دلیل جدایی ایوانکا از پدرش، چسبیدن مداوم ترامپ به گذشته و ناتوانی او در غلبه بر وقایع گذشته است. ترامپ پیش از این همواره نقش دامادش کوشنر را که پیش از این یکی از معدود افراد نزدیک به وی در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری و دوره کاخ سفید بود، انکار می کرد و همین موضوع به تدریج منجر به جدایی دامادش شد. از خودش فاصله از او

از سوی دیگر، ایوانکا ترامپ پس از پایان دوران ریاست جمهوری پدرش تلاش کرد تا گرفتاری های حاصل از سال ها حضور با پدرش در کاخ سفید را محدود کند تا حاشیه های سیاسی پدرش تاثیر کمتری بر او و زندگی خصوصی اش بگذارد. . بچه هایش را بزرگ می کند.

ایوانکا ترامپ و کوشنر، که بیشتر پنج سال و نیم گذشته را نزدیک به دونالد گذرانده‌اند، در ماه‌های منتهی به دوره انتقالی ریاست‌جمهوری در انتخابات، در کلبه‌ای در باشگاه گلف خود در بدمینستر، نیوجرسی زندگی می‌کردند. بایدن پیروز شد. آنها برنده شدند و با دونالد ظاهر شدند.

در عین حال، ناظران سیاسی می گویند که پس از معرفی ترامپ به عنوان نامزد اصلی حزب جمهوری خواه و افزایش شانس او ​​برای پیروزی بر بایدن، ایوانکا ترامپ به صحنه مبارزات انتخاباتی پدرش بازخواهد گشت. ایوانکا احتمالاً برای افراد مستقل، زنان و رأی دهندگانی که ترامپ رابطه ضعیفی با آنها دارد، جذاب است. با این حال، سخنگوی ایوانکا تایید کرد که او صحبت نخواهد کرد.

هفته گذشته، کوشنر، ایوانکا ترامپ و فرزندانشان در یک سفر جاده ای تابستانی از میامی به بدمینستر بودند. این نوع فعالیت تابستانی است که میلیون ها خانواده آمریکایی در آن شرکت می کنند. این یک فرصت جدید برای دختر ترامپ بود که هر چه بیشتر در انظار عمومی ظاهر شود. با این حال، ممکن است همه چیز برای ایوانکا ترامپ سخت تر شود، به خصوص اکنون که پدرش در چند ماه گذشته با چالش های زیادی مواجه شده است.

ناظران سیاسی می گویند که او “توجه خود را بر فرزندانش متمرکز می کند و با آنها وقت می گذراند.” کسانی که با افکار ترامپ آشنا هستند بر این باورند که هیچ عضوی از خانواده او از حلقه نزدیک او و شرایط سرد یا گرم روابط دور نبود، خطوط بین کارکنان، مشاوران و داماد ترامپ همیشه مبهم بود زیرا آنها بودند که خودشان این وضعیت را ایجاد کردند. این بدان معناست که خانواده برای ترامپ آمریکایی اولویت بیشتری نسبت به فرد دارد.

311213

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *