اخبار اخبار ورزشی

مهدی طارمی باز هم برای اینتر گل زد

تبلیغات بنری


به گزارش -، ستاره ایرانی قهرمان ایتالیا شروعی فوق العاده در این تیم داشت. این همان چیزی است که از مهدی طارمی انتظار می رفت. اگرچه حریف امروز مارماهی ها در سری C حضور دارد، اما شیمی با هم تیمی های جدیدش در مدت کوتاهی یک نکته مثبت بزرگ برای ستاره ایرانی است.

اینتر که پیش از این اولین بازی خود در پیش فصل را در همان کمپ تمرینی آپپیانو جنتیله مقابل لوگانو انجام داده بود، در گزارش SportC اعلام کرد. او امروز در شرایطی به مصاف پرگلتزی رفت که مهدی طارمی بار دیگر از ابتدا در ترکیب نراتزوری قرار گرفت و به عنوان امید اصلی افعی ها برای گلزنی به دنبال ضربه زدن به دروازه حریف بود.

مهاجم ایرانی در اولین دیدار توانست دو بار دروازه نایب قهرمان لیگ سوئیس را باز کند و یک پاس گل بدهد. به همین دلیل انتظار می رفت او مقابل پرگولسی دسته سومی بدرخشد و موفق به گلزنی شود که همین اتفاق هم افتاد و او به اعتماد اینزاگی پاسخ داد.

مسابقه آغاز شد و طارمی از ابتدا وارد زمین شد. طبیعتا برگولز برخلاف انتظار با بازی دفاعی فرصت های زیادی به اینتر نداد. اما حرکات انتحاری روی دروازه حریف انجام شد و آثاری از گل به چشم می خورد که یکی از آنها در دقیقه 27 بود.

پس از اینکه مدافع برگولز سعی کرد توپ را به همکار خود در سمت راست خط دفاعی پاس دهد، طارمی با یک مهار سریع و به موقع و یک پاس خوب وارد محوطه جریمه شد فرصتی که پاس خوب مهاجم ایرانی از مقابل دروازه رد شد.

سرانجام در دقیقه 34 گل حریف اسمگ اینتر باز شد و پس از حرکت کورا مدافع حریف را مقابل خود گرفت و توپ را به مخیتاریان داد. بازیکن ارمنی با دید خوب پاس عمقی خیره کننده ای را برای طارمی ارسال کرد و مهاجم ایرانی نیز از این فرصت قدردانی کرد.

در حالی که پائولو ریموندی، دروازه بان برگولز از طارمی به سمت او حرکت کرده بود تا این موقعیت را به دست آورد، اما این بازیکن بوشهری با یک ضربه سر بی نقص توپ را به گوشه دروازه شلیک کرد تا نراتزوری ها گل اول را به ثمر برسانند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2-1 به سود اینتر به پایان رسید.

251251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *