اخبار اخبار فرهنگی

ماجرای ورود ساعد سهیلی به باند خلافکاری

تبلیغات بنری


مهسا بهداری: سینمای ایران از ابتدای مردادماه فعالیت خود را با قدرت نسبتاً آغاز کرده است، سینمایی که به دلیل تعطیلی های متعدد در تیرماه با اکران 20 فیلم که بلیت آن ها به طور کامل فروخته شد، نتوانست به اندازه ماه های گذشته رکورد بزند. و فیلم های کمدی به مدت پنج روز متوقف شد.

گیشه سینما از اول تا 30 تیرماه در مجموع شاهد یک میلیون و 988 هزار بیننده با فروش صد و پانزده میلیارد تومانی بود و در این بین فیلم هایی چون «یادیگر جنوب» با بازی الناز شاکردوست و وحید رهبانی اکران شدند. من توانستم در این ژانر عملکرد خوبی داشته باشم

در 48 ساعت گذشته دو فیلم «مصعب شیرین 2» ساخته علی رضا داودنژاد، «پارتی پول» ساخته سعید سهیلی و «6 صبح» ساخته مهران مدیری اکران شدند. «مصعب شیرین 2» با بازی زهرا و مرحوم رضا داوودنژاد داستان دختری را روایت می کند که پدر و مادرش را برای جشن تولد هجده سالگی به مکانی ناآشنا دعوت می کند. والدین برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می کنند. آنها در این سفر زندگی گذشته خود را مرور می کنند. وی در این مدت با 520 تماس فروش 40 میلیون تومانی را به ثبت رساند.

فیلم سینمایی «6 صبح» با بازی سمیرا حسن پور، تینو صالحی، مونا فرقاد و مهران مدیری ابتدا متقاضی حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که به این جایگاه نرسید. این فیلم روایتی از یک مهمانی شبانه با ورود نیروهای امنیتی است. آنچه تاکنون منتشر شده، داستانی تکراری است که در بسیاری از فیلم ها و سریال ها به عنوان منبع طنز و درام مورد استفاده قرار گرفته است.

این فیلم در دو روز با 10 هزار بیننده 84 میلیون تومان فروخت.

در خلاصه فیلم «پارتی پول» که به مدت 48 ساعت روی پرده سینما رفت، آمده است: «در دنیایی که همه عاشق پول تو می شوند، عاشق خانه تو می شوند و عاشق می شوند. با تو.” با ماشین زیر پایت، یک نفر پیدا می شود و عاشقت می شود!» این داستان به قلم حسام سامری زاده، داستان دو دوست صمیمی را روایت می کند که در دل یک پرونده فوتبال، دچار مشکلات مالی و باندهای جنایتکار می شوند. فیلم با فروش 40 هزار بلیت در دو روز حدود 3 میلیارد تومان درآمد ناخالص به ثبت رساند.

در ادامه این گزارش می توانید آخرین آمار فروش فیلم و تعداد بینندگان را بر اساس اطلاعات وارد شده به سامانه مدیریت فروش و اکران فیلم مشاهده کنید.

“تگزاس 3” به کارگردانی مسعود عاطبابی با 211 هزار بازدید و فروش 10 میلیارد و 300 میلیون تومانی.

“خجالت نکش 2” به کارگردانی ردا مقصودی با 113 هزار بازدید و فروش 5 میلیارد و 300 هزار تومان.

“پارتی پول” به کارگردانی سعید السهیلی 40 هزار بازدید و فروش 3 میلیارد تومانی داشت.

بنای یادبود جنوب به کارگردانی حسین دومار و پدرام بورامیری 37 هزار بیننده و دو میلیارد تومان فروش داشت.

“غرق در عشق” به کارگردانی حسن فتحی 30 هزار تماشاگر و فروش 1.5 میلیارد تومانی

این پنج فیلم پرفروش هفته گذشته بودند.

245245

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *