اخبار اخبار ورزشی

هاشمی‌نسب حواشی استقلال را جمع می‌کند!

تبلیغات بنری


ایمان گدرزی; علیرضا وحیدی نیکبخت یکی از یاغی های فوتبال ایران محسوب می شود. اما او همیشه خود را مستقل دانسته و در مصاحبه های مختلف گفته است که قلب آبی دارد. نیکبخت که به تازگی دوره مربیگری خود را به پایان رسانده معتقد است باید مربیان تکراری از چرخه تیمی لیگ برتر حذف شوند و نیروهای جوان به لیگ برتر تزریق شوند. به بهانه شروع فصل جدید و تغییراتی که باشگاه استقلال شاهد آن است، با بازیکن سابق این تیم گفت و گو کرده ایم که در ادامه می خوانیم.

استقلال در ابتدای فصل با بسیاری از بازیکنان کلیدی تیم تمدید کرد و بازیکنانی مانند رامین رضاییان را در این تیم به خدمت گرفت؟

من تا حدودی اخبار را دنبال می کردم، اما دقیقا نمی دانم با چه بازیکنانی و کدام بازیکنان را به خدمت گرفته است. یکی از بازیکنانی که رفتنش باعث ناراحتی من شد، صالح الحردانی است، چه از نظر سنی و چه از نظر تکنیک، او بازیکنی است که می تواند 10 سال این پست را برای استقلال تضمین کند.

نظر شما در مورد صندلی استقلال چیست؟

من برای مربی و کادر فنی احترام زیادی قائل هستم و بدون تردید باید بگویم که او در کنار جواد نکونام حواشی را جمع آوری کرد.

میزبانی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی و اینکه آیا VAR وجود خواهد داشت یا خیر، موضوعات قابل بحث برای فصل آینده است.

اگر VAR نباشد، شاهد خواهیم بود که اعتراض ها مانند سال های گذشته به داوری ختم نمی شود. معتقدم داوران ایرانی در حال حاضر در حال آموزش هستند و امیدوارم از اول فصل یا هر چه زودتر شاهد نصب کمک داور تصویری در ورزشگاه ها باشیم تا اعتراضات کمتر شود و تصویر بدی نداشته باشیم. از آنها دیدگاه بین المللی در مورد میزبانی هم درست است که ورزشگاه تختی یکی از ورزشگاه های خوب کشورمان است، البته نمی دانم که شرایط لازم برای میزبانی از تمام مسابقات فصل دو تیم را دارد یا خیر. همه. می بینیم که عربستان در عرض چند ماه ورزشگاه می سازد، اما نمی توانیم از ورزشگاه آزادی استفاده کنیم، این نشان دهنده ضعف فوتبال ما است. این مشکلات باید حل شود و سرعت کار بیشتر شود. ما در کشورمان توانایی های بسیار خوبی داریم.

کلاس های تمرینی شما تمام شد، به زودی شما را در لیگ برتر خواهیم دید؟

بله تمام شد و از زحمات اساتید تشکر می کنم. این کلاس برای ما که به عنوان مربی خدمت می کنیم بار فنی بالایی دارد. اینجا سه ​​نسل وجود دارد و تجربه بسیار خوبی بود. ستارگان من و نسل بعد از من روابط خوبی با هم داشتیم. اما این دسته بندی ها باید کارایی و نتیجه داشته باشند. در مورد حضور در لیگ برتر فکر می کنم بعد از هر فصل تیم ها به نوعی ظاهر خود را تغییر می دهند. در تمرین هم باید همینطور باشد. برای گرفتن مدرک و نشستن در خانه مثل خیلی ها، مربیان تکراری هر سال با یک تیم جدید قرارداد می بندند، فایده ای ندارد. مدیران ما باید به مربیان جوان اعتماد کنند و مربیان دارای ارتباط را وارد نکنند. اما متأسفانه اکثر مربیان ما از حمایت برخی مسئولان منطقه برخوردارند و برخی از ما که هیچکس را در اطراف نداریم بدون تیم می مانیم.

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *