ژیلا خانم و آقا نیما دوباره مقابل مردم ایران سرافکنده شدند
اخبار اخبار فرهنگی

ژیلا خانم و آقا نیما دوباره مقابل مردم ایران سرافکنده شدند

تبلیغات بنری


به گزارش -، عملکرد موکب ایرانیان در المپیک پاریس هر روز ابعاد جدیدی به خود می گیرد. برخی گزارش ها حاکی از آن است که در ابتدا برند معروف ایرانی مسئولیت تولید پوشاک کاروان ایرانی را بر عهده داشت اما در روزهای اخیر به یکباره این تصمیم تغییر کرد و برند ایرانی دیگری انتخاب شد. مهسا جعفر، قایقران و سفیر برند تیم ملی، اکنون با انتشار ویدئویی، مردم ایران را بی فرهنگ توصیف کرده و در اقدامی عملی از پوشش ضعیف کاروان ایرانی دفاع کرده است. البته ژلا صادقی و نیما شعبان نژاد هم بیکار ننشستند.

به گزارش روزنامه الشرق و بر اساس اخبار منتشر شده در این زمینه، دو شرکت در این زمینه همکاری داشته اند. اگرچه گزارش شده است که سه شرکت دانیلی، هکتاتون و کارینلی در این زمینه با کمیته ملی المپیک ایران همکاری کرده اند، اما باید در این زمینه شفاف سازی شود. اولاً شرکت دانیلی که برای اعضای کاروان کفش و کیف تولید می کرد با شرکت هکاتون همکاری مشترک دارد و رئیس هر دو شرکت یکی است.

از طرفی قابل ذکر است که برند کارینلی لباس رسمی کاروان ایران را تولید کرد. تحقیقات نشان می دهد که این برند تازه احیا شده یکی از خطوط تولید پاشادخت است که اتفاقاً سابقه زیادی در زمینه تولید پوشاک ندارد. در معرفی این شرکت عنوان شده است که فعالیت آن تولید کاپشن و شلوار بوده و دارای نمایندگی در خیابان فردوسی تهران می باشد. اما موضوع پیچیده تر از این گفتگوهاست. زیرا کارخانه های سه شرکت مذکور که در تامین البسه کاروان ایران نقش داشتند، همگی در منطقه آزاد ارس قرار دارند! بنابراین، سرنخ اصلی می تواند اینجا باشد. سه شرکت ایرانی که با نام های خارجی در این زمینه فعالیت می کردند، دو تای آنها برای یک نفر و سه شرکت در منطقه آزاد ارس فعالیت می کردند. اما سوال اصلی اینجاست که چگونه این استارتاپ ها به خصوص شرکت طراح لباس ها توانسته اند تا آنجا پیش بروند که خود را به عنوان طراح رژه المپیک ایران معرفی کنند؟

در اینجا، شما باید به دنبال رابطه بین مدیرعامل دانیل و هکاتون با میادین ورزشی و شاید ورزشکاران باشید. او پیش از این اسپانسر چند لیگ ورزشی بوده و حالا شاید به خاطر همین موضوع و البته روابطی که به دست آورده، این افتخار را دارد که بتواند در این زمینه ایفای نقش کند. نکته جالب بعدی این است که به نظر می رسد شرکت های تولید کننده لباس های رسمی و ورزشی برای کاروان ایران مجزا و متمایز هستند، اما آنچه در فیلم های منتشر شده در فضای مجازی همین شرکت ها عجیب است، مشخص است که لباس های ورزشی دوخته می شود. به همین ترتیب مکانی مانند لباس رسمی بنابراین، حتی اگر این برندها از هم جدا شوند، باز هم ارتباط نزدیکی بین آنها وجود دارد، اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود. حال برخی از افراد ادعایی سلبریتی با واکنش های متفاوتی از سوی عموم مردم وارد این ماجرا شده اند. البته کسانی هم هستند که سابقه دارند و ما به بررسی واکنش ها ادامه خواهیم داد. با ما بمان.

گیلا صادقی: لباس نماد آرامش است!

ژیلا صادقی در جدیدترین ویدئوی خود مدعی شد که طراح لباس است و با اینکه مدل این لباس مال خودش نبوده اما آن را به رنگ لباس ربط داده است! او منتقدان این پروژه را به خودنمایی در شبکه های اجتماعی متهم کرد و از آنها خواست دیدگاه خود را تغییر دهند. و البته خانم زیلا خانم همه اینها را با جان و دل بیان می کند. مثلا چرا رسانه های اجتماعی را اینطور توصیف می کنید خانم صادقی؟ آیا شما مشروب خوری هستید؟ مثل آن سال ها که در تلویزیون کار می کردید و شعار می دادید، حالا سوژه شده اید.

ژلا صادقی در ماه های اخیر بارها در میان اخبار قرار گرفته است، مثلاً یک روز با دامن در تلویزیون ظاهر شد و حرف هایی زد که با لباس هایش همخوانی نداشت. مردم یا حداقل تعداد زیادی از مردم، ناهماهنگی هایی را در رفتار زئیلا صادقی مشاهده کردند و البته عکس های او در فرودگاه تایر، تصویری از شخصیت رسانه ای او بود. البته پوشش زیلا صادقی مربوط به خودش است اما به شرطی که چیزی را که خودش نیست تبلیغ نکند! همه این اقدامات ضد و نقیض و شاید ریاکارانه خشم برخی از کاربران را برانگیخته است و شاید حق با آنهاست.
نیما شعبانژاد; چی میگی برادر

آقای نهمه این دو سال اخیر را خیلی منطقی طی نکرده است. همه جا حضور دارد و به نظر می رسد کثرت آن بوی زنجیره ای از پیوندهای خاص را می دهد. به هر حال نیما شعبانژاد پیام خود را با این جمله آغاز کرد: می دانم لباس ورزشکاران ما وحشتناک است! سپس خواست که کسی با طراحی لباس شوخی نکند تا روحیه ورزشکاران ایرانی تضعیف نشود.

خانم زیلا خانم و آقا نهمه بار دیگر در مقابل مردم ایران تحقیر شدند

قبلاً در مورد شعبانژاد به خاطر حضورش در رئالیتی شوها نوشته بودیم برخی معتقدند شعبانژاد بد اخلاق و بد اخلاق است و برخی او را بامزه و جذاب می دانند. اما به نظر می رسد این پیام آخر رنگ دعا را می دهد. شعبانژاد اکنون رسماً در هیأتی متفاوت به جرگه زیلا صادقی پیوسته است. لازم نیست سبک خاصی داشته باشد. سخنان او بزرگترین سند رفتار دوگانه اوست.
کاربران چه گفتند؟

سهراب: کسی به زیلا صادقی گفته که لباس کاروان نماد فرهنگ المپیک (حداقل همذات پنداری با جهان) و صلح جهانی آن کشور است؟ مهم نیست.

نقاش: نیما شعبانژاد! لطفا بیشتر از این حرف نزنید چرا الکی میاد؟ آیا طیفی از مسائل را پوشش می دهد؟ دنبال چی میگردی

سعید: وقتی ژلا صادقی و نیما شعبانژاد عقب هستند قطعا مشکلی وجود دارد.

22057

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *