واکنش سرلشکر باقری به شهادت اسماعیل هنیه/ واعظی: اقدام مذبوحانه رژیم صهیونیستی از سر استیصال بود
اخبار اخبار سیاسی

واکنش سرلشکر باقری به شهادت اسماعیل هنیه/ واعظی: اقدام مذبوحانه رژیم صهیونیستی از سر استیصال بود

تبلیغات بنری


به گزارش -، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند نمرده‌اند، بلکه زنده‌اند نزد پروردگارشان».

شهادت باشکوه مجاهد شجاع، رهبر شجاع جبهه مقاومت اسلامی فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس، شهید بزرگوار «آقای اسماعیل هنیه» و پاسدار وی که در اقدام تروریستی تقلبی به شهادت رسیدند جنایتکار صهیونیستی امت اسلامی را آزاد کرد و این ضایعه را به جهانیان، جبهه بزرگ مقاومت اسلامی و مردم مقاوم و صبور فلسطین به ویژه خانواده های این شهدا و بزرگواران تسلیت عرض می کنم.

مسلم است که این جنایت تروریستی غیرانسانی که ناقض قوانین و اصول بین المللی است و ناشی از یأس و ناکامی های پی در پی در قبال دفاع قهرمانانه جبهه مقاومت اسلامی با حمایت مردم صبور و نیرومند فلسطین است. اساس اتحاد بیشتر جبهه مقاومت اسلامی و جهان اسلام و ناکامی ها برای آن رژیم منفور و حامیان آن به ویژه آمریکای تروریست دردناکتر از گذشته خواهد بود.

به فضل الهی و تلاش رزمندگان دلاور جبهه مقاومت اسلامی، نبرد با رژیم صهیونیستی با قاطعیت‌تر از گذشته ادامه یافته و هدف آزادسازی قدس شریف با از بین بردن غده سرطانی اسرائیل را نوید می‌دهد. .

از خداوند متعال علو درجات شهدای این جنایت و صبر برای خانواده شهدا را خواستارم.

به زودی نابودی اسرائیل را جشن خواهیم گرفت

به گزارش تسنیم، عبدالله حاج صدیقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در اعتراض به ترور اسماعیل هنیه در میدان فلسطین تایید کرد که شهادت اسماعیل هنیه باعث قطعیت بیشتر جبهه مقاومت خواهد شد. منسجم، قوی و مصمم برای نابودی دشمن ظالم گفت: آمریکا و نظام استکباری بخواهند یا نخواهیم به زودی جشن نابودی این بی سواد، ظالم، کودک کش، جنگی را خواهیم گرفت. رژیم مزاحم در این میدان فلسطین.

وی افزود: امروز رزمندگان جبهه مقاومت از همه توطئه ها و درگیری ها رهایی یافته و جبهه مقاومت برپا شده است و در صحنه جبهه کفر به رژیم صهیونیستی سیلی خواهیم زد. این سیستم منتظر پاسخ قاطع است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز اعلام می کنیم که مردم غزه، لبنان و جبهه مقاومت باید بدانند که مردم ایران برای نابودی این رژیم ستمشاهی در کنار شما هستند. تا زمانی که جبهه کبیر مقاومت و ملت های ایران، فلسطین، لبنان و یمن محور مقاومت باشند، رژیم صهیونیستی نمی تواند پیروز شود.

حاج صادقی اظهار داشت: از ما چه می ترسی؟ شهادت؟ به نظر ما شهادت بزرگترین هدیه ای است که خداوند به بندگان برگزیده خود می دهد. این شهادت ها هرگز از اراده، عزم و قدرت جبهه مقاومت نمی کاهد، بلکه اعتماد، اطمینان و باور ما را نسبت به راهی که برای نابودی بی عدالتی خواهیم رفت، تقویت خواهد کرد.

واکنش سرلشکر باقری به شهادت اسماعیل هنیه/ واعظی: حرکت مذبوحانه رژیم صهیونیستی از ناامیدی بیرون آمد.

اقدام مذبوحانه رژیم صهیونیستی از روی ناامیدی بود

بر اساس آنچه مهر نوشت، محمود واعظی معاون و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه پس از ترور شهید اسماعیل هنیه ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری و ملت اسلامی نوشت:

به نام خدا
ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز خواهیم گشت

اقدام مذبوحانه و ناامیدکننده رژیم خونخوار صهیونیستی در ترور رهبر شجاع و برجسته فلسطین جناب آقای اسماعیل هنیه، اعضای جبهه کبیر مقاومت را غمگین و اندوهگین کرد.

نکته مهم این است که ترورهای رژیم غاصب و غاصب صهیونیستی در برهه هایی صورت گرفت که پایه های موفقیت ملت ایران شکل گرفت.

بنابراین حفظ انسجام ملی و تلاش مضاعف همه نهادهای ذیربط از الزامات اساسی برای عبور از این شرایط حساس است.

شهادت سردار مجاهد شهید اسماعیل هنیه را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت اسلام، جبهه مقاومت، ملت ایران و فلسطین و بویژه به خانواده این شهید والامقام تسلیت عرض می نمایم. رهبر رتبه بندی شهید و یارانش و فی سبیل الله تعالی درجات شهدای بزرگوار در تعجبم

محمود واعظی 05/10/1403

شهید هانیه جریان عظیم مقاومت را به مرحله ای تاریخی رساند

به گزارش مهر، علی اکبر احمدیان نماینده ولی فقیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور نامه ای شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

علی اکبر احمدیان در این پیام گفت: عروج اسطوره مقاومت مردم مظلوم فلسطین، شهید بزرگوار اسماعیل هنیه، اگرچه ضایعه بسیار دردناک و دردناکی بود، اما در روح و روان اعضا درد فراوانی بر جای گذاشت. برای ملت اسلامی به ویژه ملت شریف ایران. اما نشان داد که دشمن صهیونیستی همچنان در میدان شکست خورده و امیدی به دستیابی به دستاوردی در مقابله مستقیم با مقاومت ندارد و از این رو تروریسم را تنها گزینه باقی مانده در برابر خود می بیند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تایید کرد که شهید هانیه به نقطه پایانی امید خود رسیده و با شهادتش نهضت بزرگ مقاومت را وارد مرحله ای تاریخی کرد. اما به گفته مقتدمن، جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از حق خود برای خونخواهی فروگذار نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی پاسخ مناسبی دریافت خواهد کرد.

وی در این پیام افزود: این ضایعه جان باختگان را به رهبر معظم انقلاب، ملت غیور ایران و ملت غمگین اسلامی تسلیت عرض می کنم.

27215

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *