اخبار اخبار عمومی

قتل فجیع یک زن و خواهرش به خاطر بدبینی شوهر/ پای باجناق در میان بود

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، مرد 45 ساله ای که همسر و خواهر شوهرش را به طرز فجیعی با قمه کشته بود، در مخفیگاهش دستگیر و راز این جنایت شنیع فاش شد.

خراسان نوشت: سرهنگ بازپرس جواد شفیع زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: حدود ساعت 30 بامداد سه شنبه گذشته (18 مردادماه) مردی با مأموران کلانتری رادکان در یکی از روستاهای اطراف جناران تماس گرفت. ادعا کرد که همسرش او را تهدید می کند و با او اختلاف نظر دارد.

دقایقی بعد پلیس بر اساس وظیفه ذاتی پلیسی خود به روستای الخریج رفت و زوجین مذکور را برای رسیدگی قانونی به اختلافات خانوادگی و پیگیری مشکلات خانوادگی با کمک مراکز مشاوره تخصصی و یا با کمک سالمندان راهنمایی کرد. و افراد مورد اعتماد مردم. در همین حال ماموران برای کاهش خشم و عصبانیت خانواده به مرد 45 ساله پیشنهاد کردند که برای مدت کوتاهی از خانه خارج شود اما صبح همان روز پسری 14 ساله با پلیس 110 تماس گرفت و گزارش داد. مرگ هولناک دو عمه اش در خانه روستا.

با اعلام این گزارش و به دستور سرهنگ علایی (فرمانده انتظامی چیناران) جمعی از ماموران انتظامی بلافاصله به روستای خارگ رفتند و با مشاهده صحنه دردناک کشته شدن دو خواهر 48 و 50 ساله بلافاصله بلافاصله. موضوع را به قاضی لشکری ​​(بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب چینان) گزارش داد.

با آغاز تحقیقات با حضور مقامات قضایی مشخص شد این دو خواهر به طرز فجیعی با چوب کشته شده اند. بنابراین ماجرا توسط کارشناسان مورد بررسی ویژه قرار گرفت. در ادامه تحقیقات پلیسی با توجه به اختلافات شدید خانوادگی مردی که صبح زود با پلیس تماس گرفت، شواهدی یافت شد که فرضیه وقوع جنایت خانوادگی را تقویت می کند و با اظهارات این نوجوان 14 ساله، خبری نبود. دیگر شک نیست که «حسن م» پس از قتل همسر و خواهرش همسرش متواری شده است.

با توجه به اهمیت موضوع، وظیفه ردیابی اطلاعاتی به گروهی از افسران زبده اداره جنایی جنایی زیر نظر سرهنگ محمد همتی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) محول شد. هاستل در اطراف خیابان طبرسی جنوبی است.

طولی نکشید که کارآگاهان در عملیاتی هماهنگ عاملان این دو جنایت هولناک را دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل دادند.

شب گذشته با انتقال متهم به پلیس آگاهی چینان، تحقیقات تخصصی با حضور قاضی پلیس آگاهی از وی آغاز شد و متهم علنا ​​به قتل دو خواهر اعتراف کرد. وی انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را بدبینی نسبت به همسرش و اختلاف نظر عنوان کرد و گفت: همان شب که پلیس به من دستور داد برای چند ساعت از خانه خارج شوم، وسایل شخصی ام را جمع آوری کردم و از خانه خارج شدم. مسیر. من وسوسه شیطان شدم و در حالی که همسرم و خواهرش در اتاق خواب بودند دوباره به خانه آمدم. او باتوم را برداشت و به سر آنها زد و آنها را کشت و سپس با خودروهای عبوری به محل حادثه گریخت.

متهم قاتل ادامه داد: صبح چون خیلی نگران بودم با برادرزاده نوجوان شوهرم تماس گرفتم و به او گفتم: با عمه ات دعوا کردی، برو خانه او و ببین اوضاع چطور است. او هم دقایقی بعد با من تماس گرفت و گفت فوت کرده اند. اتاقی در خوابگاه اجاره کردم تا تصمیم به فرار بگیرم، اما طولی نکشید که بازرسان اطلاعات را بالای سرم دیدم.

در حالی که متهم 45 ساله این قتل با دستور قضایی برای کشف زوایای پنهان این دو جنایت هولناک در اختیار دایره بازپرسی پلیس آگاهی چناران قرار گرفت، به سرگرد علی پهلوان (رئیس آگاهی چناران) اظهار داشت: جزئیات ماجرا: حدود 3 سال پیش همسرم را طلاق دادم و در یک روستای بیرون ازدواج کردم، اما بدگمانی و سوء ظن مثل نهر به سراغم آمد و منجر به درگیری های خانوادگی شد.

تحقیقات بیشتر ادامه دارد.

47236

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *