مرگ مرموز بازیگر ۲۵ ساله کره‌ای و داغی که به جا ماند
اخبار اخبار فرهنگی

مرگ مرموز بازیگر ۲۵ ساله کره‌ای و داغی که به جا ماند

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، مرگ زودرس سالی در سن 25 سالگی در سال 2019 نه تنها برای جامعه کره یک شوک بود، بلکه خبری تکان دهنده برای طرفداران صنعت سرگرمی کره در سراسر جهان بود. سالی به عنوان بازیگر و خواننده کی پاپ فراتر از مرزهای کره شناخته می شود. علت مرگ او خودکشی اعلام شد و بسیاری از مردم بر این باورند که آزار و اذیت آنلاین و نظرات منفی در شبکه های اجتماعی یکی از عوامل مهم در وضعیت روحی نامطلوب سالی بوده است.

به گزارش فرادید. سالی فعالیت هنری خود را به عنوان یک بازیگر کودک آغاز کرد و اولین نقش خود را در سریال “افسانه سودان” ایفا کرد. در سال‌های بعد با حضور در سریال‌های «تعطیلات» و «زیبا باش» بیشتر شناخته شد. آخرین حضور او در یک سریال تلویزیونی نقش مهمان در سریال موفق هتل دل لونا بود. در زیر لیستی از فیلم ها و سریال های Soli را مشاهده می کنید.

افسانه سودان (2005)

سودانگ یک فرد عادی است که به عنوان تکنسین در یک مدرسه معتبر در پادشاهی باکجی آموزش دیده است. اما زندگی او در حال تغییر فوق العاده ای است. او با شاهزاده سان هوا (با بازی سولی) از پادشاهی رقیب شیلا آشنا شده و عاشق او می شود. سودانگ همچنین رازی در اختیار دارد که ممکن است سرنوشت پادشاهی باکجه را تغییر دهد، اما کسانی هستند که می خواهند او را به خاطر اسرار او نابود کنند.

معجزه مناقصه احمقانه (2008)

مرگ مرموز بازیگر ۲۵ ساله کره‌ای و داغی که به جا ماند

این فیلم درباره دختری به نام جی هو است. او یک نوازنده پیانو است، اما پس از تحمل ترس شدید صحنه، نمی تواند کار خود را از سر بگیرد. او به زادگاهش برمی گردد و با همکلاسی قدیمی خود سئونگ ریونگ ملاقات می کند. سالی در این فیلم نقش شخصیت جی هو را در دوران کودکی ایفا می کند.

زیبا مثل تو (2012)

زیبا

سالی در این سریال نقش دختری به نام جو جائه هی را بازی می کند که از کره به آمریکا مهاجرت کرده است. او در مدرسه به دلیل ظاهرش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و تقریباً تصمیم می گیرد درس را رها کند. یک روز، او یک مسابقه دو و میدانی را از تلویزیون تماشا می کند و شیفته یکی از پرش های ارتفاع، کانگ ته جون (با بازی چوی مین هو) می شود. او در نهایت به کره نقل مکان کرد تا در همان مدرسه ته جون تحصیل کند. اما یک مشکل وجود دارد: ته جون در یک دبیرستان پسرانه به نام جنی درس می‌خواند، بنابراین جوجه هی موهایش را کوتاه می‌کند و خودش را به عنوان پسر می‌گذراند تا بتواند وارد مدرسه شود.

دزدان دریایی (2014)

دزدها

در آستانه تأسیس سلسله چوسون، مهر دولتی امپراتور مینگ که توسط فرستادگان چینی به چوسون آورده شده بود توسط یک نهنگ بلعیده شد. پس از تعیین یک جایزه بزرگ برای بازگشت مهر سلطنتی، گروهی از دزدان دریایی به رهبری جانگ سا جونگ برای شکار نهنگ به دریا می روند. اما به زودی با Yeo Wool، کاپیتان دزدان دریایی مواجه می شوند و ماجراجویی غیرمنتظره ای آغاز می شود. سولی در این فیلم نقش یک دزد دریایی را بازی می کند.

هتل دل لونا (2019)

هتل

این سریال نقش آخر سالی را مشخص کرد. داستان این سریال حول محور هتلی عجیب می چرخد ​​که توسط Gang Man Wol اداره می شود. او به دلیل اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده بود، مجبور شد 1300 سال این هتل را اداره کند. ویژگی خاص این هتل این است که مهمانان آن روح هایی هستند که قبل از رفتن به دنیای آخرت مدتی در آنجا اقامت می کنند. سالی در قسمت دهم این سریال نقش مهمان داشت.

245245

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *