اخبار اخبار عمومی

فرهاد پازوکی بازداشت شد

تبلیغات بنری


به گزارش رابو از یورونیوز، پلیس کلمبیا روز سه شنبه اعلام کرد یک مرد نروژی با نام مستعار «پروفسور» متهم به رهبری یک باند تبهکار در بوگوتا دستگیر شده است. به گفته پلیس، اعضای این باند کوکائین را از آمریکای جنوبی به اروپا با قایق قاچاق می کردند.

در بیانیه پلیس آمده است که فرهاد بازوکی، سرکرده این گروه جنایتکار در فرودگاه الدورادو و برنستن بیارته، دومین عضو این باند که او نیز اهل نروژ است، در شهر ساحلی بارانکیلا در دریای کارائیب دستگیر شده است. دریا. .

فرهاد بازوکی سرکرده یک باند تبهکار و برستن بایارتی نفر دوم این گروه در حین دستگیری توسط پلیس.

پلیس گفت: بر اساس تحقیقات آژانس های بین المللی، شهروند بازداشت شده (بازوکی فرهاد) با باندهای کلن دل گلفو، بزرگترین باند کلمبیا، و باندهای مکزیکی مانند سینالوآ و Jalisco Nueva Generation مرتبط بوده است.

شهردار بوگوتا با انتشار ویدئویی دستگیری فرهات بازوکی را نشان می دهد. او متهم به رهبری بزرگ ترین سازمان «قاچاق مواد مخدر قایق بادبانی» در جهان است.

در اوایل ماه جاری، پلیس اسپانیا از دستگیری 50 نفر از هشت کشور مختلف و کشف و ضبط 1.5 تن کوکائین و هشت “قایق بادبانی حامل مواد مخدر” خبر داد. به گفته پلیس، این افراد با فرهاد بازوکی فامیل بودند.

یوروپل ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌داد پس از یورش ماموران به قایق‌ها و دستگیری افراد، بسته‌هایی حاوی کوکائین را کشف کردند.

یوروپل می گوید دستگیری بازوکی را قبل از عملیات “هدفی ارزشمند” می دانست.

این سازمان همچنین اعلام کرد که پاسوچی بیش از 20 سال تجربه در خرید و فروش مواد مخدر داشته و توانسته است اعتماد کامل کارتل های مواد مخدر کلمبیا و مکزیک را که با آنها کار می کرد، جلب کند.

دستگیری باسوکی تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که مقامات از استرداد یک قاچاقچی بین المللی دیگر با نام مستعار مالون خبر دادند.

در اوایل این هفته، مقامات ایالات متحده اعلام کردند که یک شهروند مونته نگرو معروف به “دزد دریایی ناشناس” از ایتالیا به شهر نیویورک تحویل داده شده است تا با اتهامات مرتبط با یک باند بین المللی مواد مخدر روبرو شود که تن ها کوکائین را با قایق قاچاق می کرد و آن را به سراسر کشور منتقل می کرد. و جهان در حال محاکمه

با وجود چندین دهه جنگ علیه کارتل های مواد مخدر، کلمبیا همچنان بزرگترین تولید کننده کوکائین در جهان است.

233233

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *