اخبار اخبار فرهنگی

تابوهای زنانه‌ای که شکسته شد!

تبلیغات بنری


این حساسیت زمانی دوچندان می شود که بازیگر زن به عنوان یک شخصیت نمایشی به یک بازیگر واقعی در یک نمایش واقعی تبدیل شود و غلبه بر آن دشوارتر به نظر می رسد.
در دهه گذشته با حضور زنان در برنامه‌های گفت‌وگو مانند خندوانی و دورهمی در تلویزیون و شب‌های مافیایی روی سکوها، البته این تابوی محدود کردن زنان به یک چارچوب غیرقابل انعطاف تا حدودی از پیش تعیین‌شده شکسته شد و زنان امکان تصویری نزدیک‌تر به خود واقعی‌شان، اما به نظر می‌رسد که با دادن شانس حضور زنان در یک واقعیت شوی کمدی کاملاً زنانه، که اتفاقاً فصل جدید «جوکر» بود، می‌توان تصویر دقیق‌تری را منعکس کرد. بیایید به تصویری واقع بینانه از زنان در محیط های رسمی و خارج از مجالس محدود خانوادگی و دوستانه امیدوار باشیم
این خواسته ای است که در گفت و گو با یکی از ستاره های سینما که از عدم حضور زنان یا الزام زنان به همراهی مردان در یک برنامه تلویزیونی معروف فوتبال گلایه داشت، منعکس شد. حالا شاید با فصل جدید «جوکر» این مسیر دشوار بیش از پیش باز شود. این برنامه فضایی بسیار صمیمی و بی حد و حصر دارد که این حس را در مخاطب ایجاد می کند که انگار با دوستان خود نشسته اند و به تماشای یک برنامه خنده دار می پردازند.

در قسمت اول این جوکر به کارگردانی احسان علیخانی چهره هایی از دهه های مختلف حضور دارند که البته شبیه آقای جوکر هستند و گروه با حضور یک پیشکسوت تکمیل می شود.
رویا میرعلمی، سوزان بروار، جیتی قاسمی، متین ستوده، ژاله صامتی، الیکا عبدالرزاقی، نرگس محمدی و ناهید مسلم در این فصل حضور دارند، بازیگرانی که اغلب پیشینه تئاتری چشمگیری دارند و باید دید این رئالیتی شو تا حدودی متفاوت چگونه پیش می رود. تبدیل شود

* منابع

5757

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *