اخبار اخبار تکنولوژی

رنگ‌بندی عجیب و متفاوت ایفون ۱۶/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو و به نقل از زومیت، زمان زیادی تا عرضه سری آیفون 16 اپل باقی نمانده است و همچنان انتظار در دسترس بودن اطلاعات واقعی از این گوشی ها را داریم. اکنون با انتشار ویدیویی از ماکت‌های آیفون 16، جزئیاتی در مورد این محصول در دسترس است و پیش‌نمایش جامعی از انتظارات از پرچمداران آینده اپل ارائه می‌دهد.

از مهم ترین تغییرات آیفون 16 می توان به بازگشت رنگ های زنده و اشباع شده برای مدل های غیرحرفه ای اشاره کرد. ویدیوی ماکت آیفون 16 دستگاه را در رنگ‌های آبی، آبی، سبز، صورتی و نارنجی و همچنین رنگ‌بندی کلاسیک سیاه و سفید نشان می‌دهد. نکته دیگر این است که حتی رنگ مشکی نسل بعدی آیفون در مقایسه با رنگ های خاکستری مدل های قبلی تیره تر و اشباع تر به نظر می رسد.

ویدیوی ماکت آیفون 16 نشان می دهد که تمامی اعضای این خانواده از قاب پشتی شیشه ای مات بهره مند خواهند شد. این طراحی جدید نه تنها از نظر بصری جذاب‌تر به نظر می‌رسد، بلکه انتظار می‌رود حس کیفیت بالاتری از محصول را در اختیار کاربران قرار دهد.

به نظر می رسد آیفون 16 دارای ابعاد و دهانه پورت های مشابه آیفون 15 باشد. البته طبق شایعات اخیر، ماژول دوربین تغییرات عمده ای در نسل بعدی گوشی های اپل خواهد داشت. طبق گزارش‌های اخیر، دوربین‌های دوتایی به صورت عمودی در پشت دستگاه با چیدمانی جدید و یادآور آیفون قرار گرفته‌اند.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *