اخبار اخبار عمومی

ماجرای مرگ دختر ۹ ساله در پارک/ ورود دادستانی به پرونده

تبلیغات بنری


به گزارش خبر الکترونیک مرکز رسانه قوه قضائیه، دادستان کل استان آذربایجان غربی پس از صدور دستور رئیس کل دادگستری به بررسی علل حادثه برق گرفتگی منجر به فوت کودک 9 ساله پرداخت. . دختری در پارک خیابان فردوسی ارومیه و برخورد با عاملان جنایت به همراه بازپرس پرونده، ماموران نظارتی، مدیریت شهری، رئیس پلیس مربوطه، اداره برق و دیگر مدیران نهادهای مسئول به محل مراجعه کردند. صحنه برای بررسی میدانی

حسین مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان غربی ضمن کسب توضیحات از اولیای دم و اظهارات خانواده متوفی و ​​اهالی محل، با کسب اطلاع از کیفیت و کمیت این حادثه، طی 24 ساعت دستور پاسخگویی عاملان جنایت را صادر کرد. این حادثه بدون توجه به سمت و سمتی که دارند توسط کارشناسان رسمی مجرب در مرجع قضایی استان تعیین و به دادسرای عمومی اعلام می شود.

وی گفت: از جمله دستورات دادستان مرکز آذربایجان غربی بررسی قراردادهای پیمانکاری و تحویل آن به پیمانکار و کار پیمانکار در ایمن سازی سیستم روشنایی پارک است.

المجیدی همچنین دستور تشکیل تیمی متشکل از نمایندگان دادستان، بازرسی، شهرداری، اداره برق و کارشناسان رسمی را در مدت یک هفته به منظور بازرسی از نقاط حادثه خیز شهر که احتمال وقوع حادثه مشابه وجود دارد، داد. و این مکان ها را شناسایی کنید. لکه ها بلافاصله توسط نگهبان ترمیم می شوند

وی همچنین به موضوع اراذل و اوباش در پارک فوق الذکر که موجب نارضایتی اهالی و سلب آسایش آنها شده بود، پرداخت و دستور داد کلانتری محل و پلیس 110 به وظایف قانونی خود در برخورد با این اراذل و اوباش عمل کنند. این افراد ارجاع پرونده به دادسرای عمومی.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در پایان از اصحاب رسانه استان و شهروندان خواست در صورت مشاهده اشکال، سهل انگاری و سهل انگاری در اقدامات متولیان امر موضوع را به مراجع ذیصلاح اطلاع دهند تا می توان پیگیری های لازم را انجام داد. قابل انجام است.

47236

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *