اخبار اخبار تکنولوژی

زرادخانه متحرک روسیه پهپادها را قتل‌عام می‌کند!/ عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ تانک های روسی ساخت Omsk دارای زره ​​هایی هستند که برای محافظت از قطعات آسیب پذیر مانند موتور، محل انتقال و برجک در برابر پهپادها، موشک های هدایت شونده و نارنجک ها طراحی شده اند. این پیشرفت در زمانی رخ می دهد که تانک های روسی در برابر سامانه های هوایی بدون سرنشین در اوکراین آسیب پذیر شده اند.

تانک های جدید روسی مجهز به حفاظت «ضد پهپاد» هستند.

شرکت صنایع نظامی روسیه روستک روز پنجشنبه اعلام کرد که حفاظت «ضد پهپاد» را برای آخرین دسته از تانک‌های جنگی اصلی T-80BVM (MBT) ارائه کرده است. این تانک ها در کارخانه مهندسی حمل و نقل اومسک تولید شده و اخیراً به ارتش روسیه تحویل داده شده است.

بلافاصله پس از شروع جنگ، تانک های روسی در برابر سامانه های هوایی بدون سرنشین (UAS) آسیب پذیر شدند. سربازان روسی با راه حل های موقتی از جمله جوش دادن قفس ها روی برجک ها و بدنه به این ضعف پاسخ دادند. اکنون به نظر می رسد که تانک ها قبل از استقرار در خط مقدم از محافظت ضد پهپاد استفاده می کنند.

T-80 آخرین تانک جنگی بود که توسط اتحاد جماهیر شوروی ساخته شد. هنگامی که این تانک در جنگ اول چچن (1994-1996) مورد استفاده قرار گرفت، به سرعت قربانی سلاح های ضد تانک قابل حمل شد. تلفات این نوع تانک در واقع آنقدر زیاد بود که حتی در جریان جنگ دوم چچن در سال 1999 و درگیری روسیه و گرجستان در سال 2008 به حاشیه رانده شدند.

منبع: com

227323

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *