اخبار اخبار عمومی

زن ایده‌آل از نظر مردان جوان ایرانی در دهه‌ی پنجاه که بود؟

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، در تابستان سال 1351 هجری شمسی یکی از خبرنگاران مجله «زین رز» نظرسنجی ای برای جوانان درباره زن ایده آل از دیدگاه آنها انجام داد که خواندن و تفاوت در این دیدگاه خالی از لطف نیست. پنج دهه بعد. در زیر تعدادی از پاسخ های نقل شده از زن در 28 اوت 1951 را می خوانید:

زیبا و عاقل باشید

ناصر س. دانش آموز سال دوم متوسطه: به نظر من زن باید در عین حال زیبا و عاقل باشد، اما مهمتر از زیبایی، حرکات مناسب و متعادل داشته باشد. من می خواهم که ما موضوعات مورد علاقه مشترکی داشته باشیم تا حداقل مکالمات ما معنای بهتری داشته باشد. برخلاف بسیاری از مردان، فکر نمی‌کنم دختر و پسر فقط در یک سرگرمی مشترک باشند [رابطه‌ی جنسی] من میخوام با این دختری که الان مورد علاقه منه ازدواج کنم چون اون دختری هست که از هر نظر میتونه به آرمان های من جواب بده، خوشگله، از کلاس خودم هست (وگرنه قطعا در زندگی آینده مشکلات زیادی پیش میاد) و مهمتر از همه او من را دوست دارد او عاشق کتاب است، روزنامه می خواند، دوست دارد درباره دنیا و زندگی بیاموزد و معتقد است که هر چه انسان بیشتر بداند آمادگی بیشتری برای رویارویی با مشکلات زندگی دارد.

من همیشه می خواهم یک زن را کنترل کنم

فرهاد ن.، 18 ساله، ساکن تهران: به دنبال آرامش، عشق و محبت در دختری هستم. البته بهتره که خوشگل باشه ولی من حوصله ناز رو ندارم میخوام باهاش ​​راحت باشم و اون همیشه منو شاد و سرحال کنه. از دختر مرده ای که خسته و همیشه شاکی است متنفرم. من همیشه می خواهم یک زن را کنترل کنم. می توانم راه و راز عشق را به او نشان دهم و از او حمایت کنم.

از دخترای مرده مون متنفرم

جمشید ع.، 23 ساله، متاهل و دانشجو: من مدل بدنی ایده آلی برای یک زن ندارم. من عاشق زنان فعال و فهمیده هستم. زنی تا آنجا که ممکن بود با او صحبت کرد و به او تکیه کرد. من از دخترهای لجباز و “مردانه” متنفرم. من به این دلیل ازدواج کردم که همسرم را دوست دارم، بنابراین هیچ تفاوتی بین همسر ایده آل من و همسر فعلی ام وجود ندارد. در ضمن یه چیزی بهت بگم: ممکنه با زن ایده آلت ازدواج کنی اما زندگیت بدتر از جهنم میشه. به نظر من ازدواج عقل، صبر و نجابت می خواهد.

داستان عشق متفاوت است

علی ج، 23 ساله، عاشق: شش سال پیش دختری را انتخاب کردم و دوستش دارم. به نظر من پریدن از قرنی به قرن دیگر برای یک جوان 23 ساله خوب نیست. البته من در این مورد موضعی نداشتم که از قبول آن امتناع کنم، اما این تاثیری در عشق من به دختر مورد علاقه ام ندارد. داستان نسبتاً جالب سکس و ماجراهای جنسی کاملاً جدا از عشق واقعی است.

259

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *