اخبار اخبار تکنولوژی

مشتری‌مداری به سبک تویوتا/ فراخوان ۳۰ هزار خودرو فقط به خاطر یک برچسب! /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ تویوتا اخیراً 33848 وسیله نقلیه در 23 مدل مختلف (تقریباً هر تویوتایی را که می‌توانید در حال حاضر بخرید) فراخوان کرده است. دلیل این فراخوان مشکلات فنی یا نرم افزاری نیست. به این دلیل که برخی از خودروها برچسب هایی دارند که وزن لوازم جانبی را به اشتباه نشان می دهد.

به گفته اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ایالات متحده، شرکتی که این فراخوان را در 23 جولای صادر کرد در تگزاس مستقر است. این شرکت توزیع کننده خودرو و لوازم جانبی تویوتا می باشد.

وقتی لوازم جانبی به وسیله نقلیه اضافه می‌شود، برچسب‌های به‌روزرسانی شده لازم است که ظرفیت بار جدید را نشان می‌دهد. خطاهای برنامه نویسی باعث شد که سیستم از وزن های نادرست برای چندین دستگاه جانبی استفاده کند.

این فراخوان همه مدل‌ها از شاسی‌بلندهای بزرگ مانند سکویا تا مدل ابتدایی کرولا را پوشش می‌دهد که مدل‌های 2023 و 2024 را پوشش می‌دهد. رفع این مشکل بسیار ساده است. استیکرهای جدید با اطلاعات صحیح به صورت رایگان برای صاحبان خودرو ارسال می شود.

برای خودروساز بزرگی مانند تویوتا، فراخوانی برای یک برچسب ساده و نگاه کردن به جزئیات کوچک نشان می‌دهد که چقدر برای مشتری ارزش قائل هستند. لازم به ذکر است که بسیاری از خودروسازان داخلی نه تنها به دلیل نقص های متعدد و بسیار قابل توجه فراخوانی صادر می کنند، بلکه سعی در تکذیب مشکل دارند.

منبع: موتور 1

58322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *