اخبار اخبار تکنولوژی

گوشی ارزان تاشو هواوی با دو لولا!/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش – و به نقل از دیجیاتو، اخیرا اطلاعات مختلفی از گوشی تاشو دو لولای هواوی منتشر شده است. ریچارد یو رئیس این شرکت نیز با استفاده از این دستگاه دیده شد. شایعه جدیدی به تازگی منتشر شده است که ادعا می کند هواوی در تلاش است تا هزینه ساخت اولین گوشی تاشو با دو لولا را کاهش دهد.

به گزارش Android Headlines به نقل از یک اینسایدر در X، تولید نمونه اولیه این دستگاه در حال حاضر حدود 5000 دلار قیمت دارد. با این حال، قیمت نهایی مورد انتظار برای مدل تولید انبوه حدود 29000 یوان (حدود 4000 دلار) است.

اگرچه قیمت مورد انتظار هنوز بسیار بالا است، اما با 4،000،000 دلار، می توانید دو گوشی Pixel 9 Pro Fold بخرید و حتی مقداری از این پول را پس انداز کنید. Pixel 9 Pro Fold 1799 دلار قیمت دارد. بنابراین قیمت دو واحد 3600 دلار است.

این احتمال وجود دارد که هواوی تعداد بسیار محدودی از این گوشی تاشو را عرضه کند. اما صرف نظر از قیمت، ساخت چنین محصولی یک شاهکار خواهد بود. زیرا هنوز هیچ شرکتی گوشی تاشو با دو لولا را برای بازار مصرف عرضه نکرده است.

ظاهرا سامسونگ و هواوی برای ساخت یک گوشی تاشو با دو لولا با هم رقابت می کنند، اما سامسونگ در این پروژه به اندازه هواوی پیشرفت نکرده است. طبق شایعات، هواوی قرار است این گوشی هوشمند را اواخر امسال یا نیمه اول سال آینده معرفی کند. اخیراً یو چنگدونگ، مدیر عامل کسب و کار مصرف کننده هوآوی نیز به این دستگاه اشاره کرده است.

صفحه نمایش و نوع تراشه احتمالی گوشی های مختلف تاشو هوآوی

هنوز جزئیاتی از مشخصات فنی این دستگاه در دست نیست، اما اندازه صفحه نمایش آن ممکن است با باز شدن به حدود 10 اینچ برسد. انتظار می رود تراشه Kirin جدید هوآوی نیز به این گوشی هوشمند راه پیدا کند. فرض بر این است که این تراشه همان تراشه ای باشد که در سری میت 70 هواوی وجود خواهد داشت.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *