اخبار اخبار عمومی

توضیحات پلیس درباره حادثه خیابان استخر/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تصادف زنجیره ای با یک دستگاه تریلر حاوی 11 خودرو در خیابان استخر پایتخت بر اثر بی احتیاطی راننده این خودرو منجر به فوت یک زن و مصدومیت شد. از یک زن چهار نفر دیگر مجروح شدند و بر اثر این حادثه 5 خانواده دچار سهل انگاری و راننده شدند

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، سرهنگ احسان مومنی روز پنجشنبه افزود: این حادثه حوالی ساعت هفت صبح امروز در جاده شمالی به جنوبی خیابان استخر رخ داد. برخورد یک دستگاه تریلی با 11 خودروی پارک شده در خیابان استخار تهران.

وی بیان کرد: این کامیون پس از برخورد شدید با بی احتیاطی به حرکت خود ادامه داد و پس از انحراف به سمت راست وارد پیاده رو شد و پس از شکستن چندین درخت و برخورد با یک فروشگاه تجاری و منزل مسکونی، در نهایت خسارت جدی به اماکن و خودروها وارد کرد. متوقف شدند.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محل حادثه افزود: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در مرزهای شمالی، جنوبی و جنوبی خیابان استخار ممنوع است.

اعزام 6 آمبولانس به محل تصادف مرگبار تریلر

سازمان اورژانس استان تهران نیز اعلام کرد: یک مورد تصادف زنجیره ای به مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس استان تهران گزارش شد. در پی اعلام این حادثه در خیابان اشتخر 6 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودروی پشتیبانی عملیات و 3 دستگاه خودرو فرماندهی عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس اعلام این سازمان، در این حادثه یک دستگاه تریلر حامل باری از سنگ های ساختمانی در حال حرکت بود که به دلایل نامعلومی با چند خودرو برخورد کرد و سپس با چند فروشگاه تجاری، تیرهای برق و درختان برخورد کرد.

این حادثه منجر به مصدومیت چهار نفر و فوت یک نفر شد و مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان های تهران پارس و شهدای تجریش منتقل شدند.

توضیح پلیس در خصوص حادثه خیابان اشتگر/عکس

توضیح پلیس در خصوص حادثه خیابان اشتگر/عکس

47236

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *