اخبار اخبار سیاسی

سردار دهقان و سردار علایی در مراسم سالگرد چهره محبوب نازی آباد

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، مراسم اولین سالگرد درگذشت سردار سیدعلی ثانی خانی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نصیر نکویان و سردار حسین علایی برگزار شد. این مراسم با حضور سردار حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان و عبدالحسین روح امینی نماینده مردم تهران در مجلس برگزار شد.

سردار سیدعلی صنیع خانی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس بازنشسته سپاه و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. سید علی صنیع خانی فرزند سید موسی و از فعالان انقلابی علیه رژیم شاه در سال 1328 در قم در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. سید علی سانیخانی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده فنی دانشگاه تهران بود و پس از این کار به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.

مجروحین در دوران دفاع مقدس، سردار بازنشسته سپاه و برادر بزرگ سردار شهید سید محمد صنیع خانی، بنیانگذار و فرمانده ترابری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی از اولین مسئولین کمیته و سپاه پاسداران در جنوب تهران بود و از قبل از انقلاب به تربیت و رسیدگی به دانش آموزان بی بضاعت جنوب تهران و خانواده های آنان پرداخت. و کاری که تا آخرین روزهای عمر پر برکت ایشان در قالب یک تشکل مردم نهاد ادامه دارد.

سردار دهقان و سردار علایی در جشن سالگرد چهره محبوب نازی آباد

سردار دهقان و سردار علایی در جشن سالگرد چهره محبوب نازی آباد

27215

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *