اخبار اخبار تکنولوژی

لونا GRE و فاو بستیون NAT ایران خودرو قیمت‌گذاری شدند/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو و به نقل از گجت نیوز، همزمان با آغاز طرح فروش محصولات ایران خودرو در سامانه جدید این شرکت که در اخبار خودرو در سایت گجت نیوز اعلام کردیم، قیمت به روز شده لیست تمامی محصولات این شرکت نیز منتشر شد و دو خودروی الکتریکی Luna GRE و Fav Bastion با اندکی کاهش نسبت به قبل منتشر شدند.

قیمت Luna GRE و Fau Bastion NAT – اوت 1403

طبق لیست منتشر شده قیمت خودروی برقی Luna GRE از ایران خودرو 1 میلیارد و 164 میلیون تومان و قیمت واوو باستیون نات یکی دیگر از محصولات برقی تولیدی ایران خودرو 1 میلیارد و 197 میلیون تومان اعلام شده است

مروری بر مشخصات و ویژگی های Luna GRE و FAW Bestune NAT

ایران خودرو لونا GRE و Fau Bastion NAT قیمت/تصویر

لونا GRE مجهز به موتور سنکرون آهنربای دائم با حداکثر قدرت 110 کیلووات معادل 149 اسب بخار و گشتاور 225 نیوتن متر است. ظرفیت باتری این خودرو 43.9 کیلووات ساعت است که با شارژ کامل در شرایط استاندارد قادر خواهد بود مسافتی معادل 400 کیلومتر را طی کند. این باتری در حالت شارژ معمولی خانگی به حدود ۸ ساعت و در حالت شارژ سریع (DC) به کمتر از یک ساعت برای شارژ کامل نیاز دارد. حداکثر سرعت سدان الکتریکی لونا 140 کیلومتر بر ساعت است و شتاب 0 تا 100 آن 9.5 ثانیه طول می کشد.

از ویژگی های Luna GRE می توان به کنسول ابزار دیجیتال 7 اینچی راننده، تهویه مطبوع اتوماتیک، کیسه هوای راننده و سرنشین، ورود بدون کلید با استارت دکمه ای، کنترل پایداری الکتریکی (ESP)، ترمز دستی برقی، کمک ترمز اضطراری و سیستم کمکی اشاره کرد. رانندگی در سربالایی، دستیار رانندگی در سربالایی، سیستم ضد لغزش، سنسور نور و باران، شیشه های برقی، سیستم ضد گیرکردن، ISOFIX، باز کردن قفل خودکار درها در صورت تصادف، هشدار باز شدن درب و سنسور نظارت بر فشار باد لاستیک (TPMS). .

نمای عقب Faw Bastion NAT

Fau Bastion Nut همچنین از یک موتور الکتریکی واقع در محور جلو با قدرت 163 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن متر استفاده می کند که همراه با یک بسته باتری 54.4 کیلووات ساعتی می تواند با هر بار شارژ این خودرو تا 425 کیلومتر را بدون توقف طی کند. فناوری شارژ سریع در یک مکان خصوصی در عرض 30 دقیقه و استفاده از شارژرهای AC خانگی به مدت 8.4 ساعت. حداکثر سرعت مینی کامیون برقی ایران خودرو 140 کیلومتر بر ساعت و شتاب 0 تا 100 10 ثانیه است.

در میان گزینه‌های کلی FAW Bestune NAT، می‌توانید شامل کنترل پایداری (ESC)، ورود بدون کلید با استارت دکمه‌ای، ترمز دستی برقی و نگه‌داشتن خودکار، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های جلوی گرم شونده، خوشه راننده دیجیتال 8 اینچی، چراغ‌های جلو باشد. مجهز به فناوری LED، ایربگ ایمنی راننده و سرنشین، سنسور نور، نمایشگر چند رسانه ای لمسی 10 اینچی با دوربین معکوس، آنتن کوسه، سیستم جلوگیری از واژگونی (ROM)، سیستم بازیابی انرژی ترمز و گرمای بیش از حد، رادار و سیستم هشدار برخورد از جلو (FCS) )، شارژر بی سیم تلفن هوشمند، کمک شروع در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایر (TPMS) و ترمز اضطراری خودکار.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *