اخبار اخبار عمومی

کلاهبرداری کلینیک زیبایی خبرساز شد/ عکس

تبلیغات بنری


نادیا زکالوند: جوان 19 ساله ای که به گفته مادرش هوش پسری 5 ساله را دارد، برای استخدام در یک کلینیک زیبایی که نامش فاش نشده درخواست می کند. این کلینیک در آگهی استخدام خود شامل امکاناتی از قبیل تهیه کلیه وعده های غذایی روزانه و پرداخت ماهانه مبلغ 3000 یوان (400 دلار) می باشد.

وقتی جوان 19 ساله در مورد شغل پیشنهادی کلینیک جویا شد، گفتند برای داشتن فرصت شغلی ابتدا باید عمل کاشت سینه انجام دهد و پس از بهبودی در برنامه های تبلیغاتی مستقیم کلینیک شرکت کرده و کار خود را آغاز کند. .

مادر مرد جوان با بررسی نامه های آرشیو شده پسرش با پرسنل کلینیک زیبایی متوجه شد که آنها برای کسب درآمد مرد جوان را مجبور به عمل جراحی کرده اند. به گفته آنها، تبلیغ زنده آنها در مورد جراحی ایمپلنت سینه مخاطبان زیادی داشت.

این جوان با وجود شک و تردید اولیه با انجام این جراحی موافقت کرد و حتی هزینه آن را نیز پرداخت کرد و با اخذ وام 30700 یوان (حدود 5000 دلار) با بازپرداخت دو ساله، این عمل را انجام داد. وی این هزینه را نوعی سرمایه گذاری دانست.

به گفته مادر این جوان چینی، این عمل باعث به خطر افتادن سلامت پسرش شد و او پس از این عمل دچار مشکلات روحی و روانی از جمله افسردگی، اضطراب و اختلال خواب شد.

خبر/ عکس کلاهبرداری کلینیک زیبایی

مادر این خانواده با کمک وکیل خود از این درمانگاه شکایت کرده و خواستار برداشتن ایمپلنت ها، استرداد پول خرج شده و جبران هر نوع خسارتی که به این جوان وارد کرده اند، شد.

این کلاهبرداری عجیب در کلینیک زیبایی باعث خشم مردم در شبکه های اجتماعی چینی شده است.

منبع:

oditycentral

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *