اخبار اخبار اقتصادی

تکان سنگین قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، سمند، کوییک، شاهین و اطلس + جدول

تبلیغات بنری


به گزارش الخبرآنلاین، در حالی که قیمت دلار و سایر بازارها افزایش یافت، بازار خودرو واکنش متفاوتی از خود نشان داد. نوسانات قیمت در این بازار محدود بود و تنها تعداد کمی از خودروها شاهد افزایش قیمت و برخی دیگر شاهد کاهش یا ثبات قیمت بودند.

انتظار فعالان بازار خودرو این است که تکمیل تشکیل دولت سیزدهم و اتخاذ سیاست های جدید در حوزه خودرو به ویژه در حوزه قیمت گذاری، بر بازار خودروهای داخلی و مونتاژی تاثیرگذار باشد و با این شرایط بازار تاثیری ندارد. تمایل زیادی به تغییر نشان می دهد.

بررسی بازار نشان می دهد که «هایما اس 7 پلاس» امروز با کاهش 10 میلیون تومانی بیشترین افت قیمت را در بازار شاهد بود و تارا اتومات V2 برخلاف روند بازار به افزایش 5 میلیون تومانی دست یافت.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش‌ها حاکی از آن است که در میان محصولات ایران خودرو قیمت‌های داینا پلاس 6 دنده‌ای، پژو i207 اتوماتیک TU5P، هایما اس 7 پلاس، تارا اتوماتیک V2 و پژو پارس LX مدل 1402 و پژو پارس LX مدل 1402 اینچ رانا پلاس ارزیابی شده است.

به گزارش خبر اقتصادی، قیمت تمام شده “دنا پلاس 6 دنده ای توربو” امروز در بازار به 900 میلیون تومان رسید و 5 میلیون کاهش یافت. بررسی بازار همچنین نشان داد پژو i 207 اتوماتیک TU5P که امروز با 21 میلیون تومان کاهش قیمت مواجه شد، با 2 میلیون تومان افزایش به 862 میلیون تومان رسید. به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد نیوز»، قیمت تمام شده «هایما اس 7 پلاس» امروز با 10 میلیون کاهش به 1.590 میلیارد تومان رسید. همچنین ارزیابی ها نشان می دهد که قیمت «تارا وی 2 اتوماتیک» امروز با 5 میلیون تومان افزایش به 895 میلیون تومان در بازار رسید. قیمت رانا پلاس در بازار با کاهش 5 میلیونی به 610 میلیون تومان رسید و قیمت پژو پارس LX مدل 1402 امروز در 825 میلیون تومان باقی ماند.

قیمت محصولات سایپا

در بین محصولات سایپا قیمت خودروهای «شاهین جی»، «هچ بک طیبا EX»، «کوئیک گیر آر» مدل 1402، «کوئیک گیر اس»، «کوئیک اتومات آر»، «اطلس» و «سینا گیر اس» افزایش یافت. امروز رتبه بندی شده است

بر اساس ارزیابی امروز بازار، قیمت «شاهین جی» در بازار به 695 میلیون تومان رسید و تغییری در قیمت نداشته است. از خانواده کوئیک، قیمت کوئیک R 1402 مدل دنده ای بدون تغییر 410 میلیون تومان باقی ماند، در حالی که قیمت کوئیک آر اتوماتیک با 3 میلیون تومان کاهش به 552 میلیون تومان رسید. در مقابل، «کوئیک گیر اس» در بازار 405 میلیون تومانی بدون تغییر باقی ماند.

بررسی‌های بازار همچنین نشان می‌دهد که «ساینا دنده اس» با افزایش 3 میلیون دلاری در بازار به قیمت 411 میلیون تومان دست یافت و «اطلس» بدون تغییر در قیمت 515 میلیون تومان باقی ماند.

اقتصاد 29

223225

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *