اخبار اخبار جهان

۴۰ دقیقه تاریخی با کامالا هریس/ معاون بایدن چگونه ترامپ را با خاک یکسان کرد!

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، او از سخنرانی 40 دقیقه ای خود استفاده کرد و خود را به عنوان یک رهبر عملی معرفی کرد. وی در بخشی از سخنان خود به مسائل سیاست خارجی آمریکا نیز اشاره کرد. به همین مناسبت، شورای روابط خارجی آمریکا نیز توافقات این حزب و رابطه آن با سیاست خارجی آمریکا در 130 سال گذشته را بررسی کرد.

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده و نامزد حزب دموکرات، در سخنرانی خود در کنوانسیون ملی دموکرات ها، دونالد جی ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده را به شدت مقصر دانست و او را تهدیدی برای دموکراسی جهانی دانست. ثبات و حقوق زنان معاون رئیس جمهور از سخنرانی خود در کنوانسیون ملی دموکرات ها در روز پنجشنبه استفاده کرد تا خود را به عنوان یک رهبر عملی معرفی کند که می تواند همه آمریکایی ها را زیر یک چتر متحد کند و رقیب خود، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، را فردی خطرناک و “غیر جدی” معرفی کند. انتخاب او اساس دموکراسی آمریکا را تغییر خواهد داد.

کامالا هریس، دادستان کل سابق آمریکا، با صدایی ثابت و نگاهی محکم، طولانی ترین و خطرناک ترین سخنرانی را علیه ترامپ به عنوان نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ایراد کرد. هریس در هر مرحله از سخنرانی تقریباً 40 دقیقه ای هشدار داد که رفتار خشونت آمیز رئیس جمهور سابق تهدیدی جدی و اساسی برای آمریکایی ها است. به خصوص اگر بخواهند از سلامت باروری و امنیت و ثبات دیپلماتیک کشورشان مراقبت کنند. وی گفت: با این انتخابات، ملت ما فرصتی گرانبها و زودگذر دارد تا از تلخی ها، بدبینی ها و نبردهای تفرقه افکن گذشته عبور کند. هریس در سخنرانی با هزاران نفر از حامیانش در مرکز متحد در شیکاگو، اذعان کرد که نامزدی او آن چیزی نبود که حزبش چند هفته پیش انتظارش را داشت. اما او به جمعیت گفت که با “سفرهای غیرمنتظره” غریبه نیست و خود را دختر دانشمند هندی توصیف کرد که رویاهای زندگی جدید در ایالات متحده کاتالیزور حرفه حقوقی و سیاسی او شد.

او گفت که مادرش به او یاد داده است که “هرگز کاری را نیمه کاره انجام ندهد.” اگرچه هریس سعی کرد از ذکر برخی از موانع در سخنرانی خود پرهیز کند، اما او اولین زن سیاه پوست و اولین فردی است که تبار آسیای جنوبی نامزدی یک حزب بزرگ را پذیرفت. در صورت انتخاب، او اولین رئیس جمهور زن در تاریخ این کشور خواهد بود. هریس در سخنرانی خود سعی کرد همه طرفداران حزب دمکرات را خشنود کند. طرفداران کامالا هریس در این چرخه انتخاباتی متنوع هستند، برخی از آنها در سال 2020 به بایدن و او رای دادند. در سال 2020، بایدن و هریس 81 ساله قول دادند که آمریکا را در زمانی که کشور عمیقاً دوپاره شده بود و از ویروس کرونا رنج می برد، متحد کنند. پاندمی. بایدن و کامالا هریس همچنین مدت‌هاست که این فلسفه اقتصادی را پذیرفته‌اند که «طبقه متوسط ​​عامل رشد است، نه نتیجه»، که بر حفاظت از پیشرفت تکنولوژیک آمریکا، محدود کردن ظهور رقبای جهانی و آموزش مجدد کارگران تمرکز دارد.

اما هریس روز پنجشنبه سیاست هایی را ترویج کرد که به مقرون به صرفه بودن مسکن می پردازد. ایده ها کمی متفاوت از آنچه بایدن پیشنهاد کرد است. اما آنچه اکنون متفاوت است، سیاست ها نیست، بلکه تغییر نامزدها است. این زن 59 ساله با تشویق شدید روی صحنه رفت و قول داد که با پذیرش نامزدی حزب دموکرات برای ریاست جمهوری، تاریخ آمریکا را بسازد و از ملت خواست تا هفته ها به او کمک کند او برای این سخنرانی آماده می شد. هریس می دانست که به بزرگترین لحظه سیاسی خود نزدیک می شود، به همین دلیل مجبور شد خود را به آمریکا معرفی کند. او قبلاً به عنوان معاون رئیس جمهور ایالات متحده شناخته می شد که به دلیل کناره گیری بایدن پس از کاهش محبوبیت، فرصت نامزدی برای نامزدی حزب دموکرات به او داده شد.

هریس در مهمترین سخنرانی زندگی حرفه‌ای خود از آمریکایی‌ها خواست تا او را تجسم ارزش‌های سنتی آمریکایی بدانند، نه رد آن‌ها. این پیامی بود که قصد داشت به رای دهندگان اطمینان دهد که همانطور که پیشینه و هویت او نشان دهنده تغییر است، نامزدی او همچنان نشان دهنده حفظ ارزش های سنتی آمریکایی است. با این حال، بیانیه او تأکید کرد که حتی یک کشور در حال توسعه ممکن است از واگذاری قدرت به دیگران احساس ناراحتی کند. کشوری که اکثریت مردان مسیحی سفیدپوست بر آن تسلط دارند.

اگرچه او به نژاد یا جنسیت خود اشاره نکرد، اما هریس تلویحاً گفت که برخی از آمریکایی ها ممکن است با یک زن سیاه پوست احساس راحتی نکنند. رویکرد هریس، که با رویکرد هیلاری کلینتون، تنها زنی که نامزدی یک حزب بزرگ را به دست آورد، همسو است، می تواند به شکست دیگری برای دموکرات ها منجر شود. هیلاری کلینتون گذشته و آینده احتمالی خود را در سال 2016 برجسته کرد. اما این مورد نشان داد که این تاکتیک مورد قبول مردم آمریکا نبود و حالا هریس سعی کرد به نژاد و جنسیت خود اشاره ای نکند و خود را فردی عملی نشان داد که می تواند رویای آمریکایی را نیز پوشش دهد.

2323

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *