اخبار اخبار جهان

حمایت کندی از ترامپ چه تاثیری بر نتیجه انتخابات دارد؟

تبلیغات بنری


رابرت اف کندی جونیور روز جمعه گفت که کمپین خود را به عنوان نامزد مستقل انتخابات 2024 آمریکا به حالت تعلیق در می آورد و از ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ حمایت می کند. وی پیش از این از حضور در این مسابقات انصراف داده بود.

کندی 70 ساله که بیشتر عمر خود دموکرات باقی مانده و از نوادگان خاندان قدرتمند کندی است، حمایت خود را از ترامپ اعلام کرد و گفت که همان اصولی که باعث شد او از حزب دموکرات خارج شود اکنون او را متقاعد کرده است. ترک کردن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا

نیویورک تایمز در گزارشی درباره تاثیر حمایت کندی از دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه در انتخابات 5 نوامبر نوشت: ارزیابی میزان تاثیر تصمیم او بر انتخابات دشوار است زیرا تعیین میزان تاثیر تصمیم او بر انتخابات دشوار است. تعداد نامزدهای رابرت کندی هواداران در ماه نوامبر پای صندوق های رای خواهند رفت. آنها در سال 2020 کمتر از دیگران رای دادند و کمتر احتمال دارد که بگویند در انتخابات بعدی رای خواهند داد.

به گفته این رسانه های نزدیک به دموکرات ها، با وجود این روایت رایج که رابرت کندی با ماندن در انتخابات به دونالد ترامپ ضربه می زند، پس از کناره گیری جو بایدن از رقابت های انتخاباتی، مشخص نبود کدام نامزد بیشترین آرا را به دست خواهد آورد. در نظرسنجی‌های اخیری که این روزنامه انجام داد، حامیان کندی بیشتر از ترامپ حمایت می‌کردند، اما دیگر نظرسنجی‌های با کیفیت نشان می‌دهند که آنها از کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و نامزد دموکرات‌ها حمایت می‌کنند.

این تفاوت در نظرسنجی ها تا حدودی نشان دهنده سرعت تغییر افکار عمومی در هفته های اخیر است. وقتی نظرسنجی‌های با کیفیت بالا نتایج متفاوتی را در مورد یک سؤال نشان می‌دهند، اغلب نشان‌دهنده این است که نظرات اندازه‌گیری شده قویاً پشتیبانی نمی‌شوند.

برخی از نظرسنجی‌های اولیه نشان می‌دهد که حمایت کندی پس از اعلام تمایل خود برای نامزدی مستقل در اکتبر 2023، بیش از 20 درصد است. طبق میانگین زمانی که او رقابت را ترک کرد، کمتر از پنج درصد از آرا را در کل ایالات متحده کسب کرد. از نظرسنجی های خروجی منتشر شده توسط نیویورک تایمز.

به گزارش نیویورک تایمز، سطح اولیه حمایت او که از یک نامزد مستقل بی سابقه بود، عمدتاً نتیجه نارضایتی عمیق رأی دهندگان از انتخاب بین بایدن و ترامپ بود که با سؤالی غیرعادی در مورد نامزدهای شخص ثالث در انتخابات همراه بود. انتخابات ریاست جمهوری نظرسنجی ها، اما امتیاز او قبل از ورود هریس به رقابت شروع به کاهش کرد. این تغییر آرای او را حتی بیشتر کاهش داد و هنوز زمان برای ادامه کاهش این ارقام قبل از روز انتخابات وجود دارد.

بنابراین، با کاهش محبوبیت رابرت کندی در حال حاضر و تعداد هواداران او که احتمالاً می‌گویند رای خواهند داد، تصمیم او برای کناره‌گیری ممکن است به‌طور قابل توجهی نتیجه رقابت را تغییر ندهد.

311311

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *