اخبار اخبار ورزشی

ذوب دستکش طلا!

تبلیغات بنری


ایمان گدرزی; لیگ بیست و چهارم به هفته سوم خود رسید و مربیان ترکیب اصلی خود را برای ادامه رقابت ها پیدا کردند. یکی از پست هایی که در لیگ جدید شاهد تغییرات زیادی در آن بوده ایم، مقام اول در بین تیم ها است. حسین حسینی در لیگ بیست و دوم عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد در این فصل در کنار حسین برحمیدی بیشترین تعداد کلین شیت را به نام خود ثبت کند و صاحب دستکش طلای لیگ شود. اما آغاز لیگ جدید سرنوشت عجیبی را برای برترین گلزن سابق لیگ رقم زد.

دو مسابقه بدون کلین شیت

پس از پایان لیگ بیست و دوم، سرنوشت الحسینی در استقلال مشخص نشد و زمزمه هایی مبنی بر جدایی او از پایتخت به گوش رسید. سید حسین درخواست هایی از مدیریت استقلال داشت که عملی نشد و به همین دلیل این بازیکن در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان بود. شایعه جدایی سید حسین تولد احزاب جدید استقلال را رقم زد. هلدینگ خلیج فارس با اعتقاد به پایان کار حسینی در استقلال بدون مشورت جواد نکونام به سراغ جذب وردان کیوسوفسکی رفت. دروازه بانی که نکونام هرگز با او موافقت نکرد و حالا فرشید سامی به دنبال فسخ قرارداد این بازیکن است.

با همه این اتفاقات وظیفه حفاظت از دروازه آبی ها در فصل جدید نیز بر دوش سید حسین است اما تا این لحظه به نظر می رسد خبری از حضور سید سرحال در دروازه آبی ها نیست. استقلال در دو دیدار ابتدایی خود به مصاف شمس آذر قزوین و ملوان رفت و نتوانست سکوت اختیار کند. حسینی در این دو دیدار چندین واکنش خوب از خود نشان داد اما در نهایت نتوانست کلین شیت کند. سید حسین در بازی با شمس آذر قزوین از روی ضربه پنالتی دروازه را باز کرد و اگر اشتباه رافائل سیلوا نبود، حسینی فصل را با کلین شیت آغاز می کرد. دروازه بان استقلال در دیدار با ملوان امیدوار بود اولین کلین شیت این فصل را تجربه کند اما باز هم بر اثر اشتباه خط دفاعی استقلال، توپ به تور سید حسین حسینی گیر کرد و دروازه سید را به کلین شیت تبدیل کرد. کهر در حال حاضر. حسینی باید حداقل یک هفته دیگر برای اولین کلین شیت خود صبر کند و این در حالی است که بازی های سخت استقلال هنوز فرا نرسیده است.

روی نیمکت تا اطلاع ثانوی

با حضور علیرضا بیرانوند در تراکتورسازی، حسین پورحمیدی، دروازه بان فصل گذشته این تیم که دو سال از قراردادش با تیم تی تی می گذرد، از شرکت در تمرینات خودداری کرد و حتی اردوی این تیم در ترکیه را از دست داد. برحمیدی تلاش زیادی کرد تا مجوز حداقل جدایی قرضی خود را از تراکتور بگیرد و حتی با آلومینیوم هم به توافق رسید. تراکتوری ها هم از جدایی قرضی برحمیدی راضی به نظر می رسیدند و از او خواستند با تمدید یکساله قراردادش به تیم دیگری برود و به همین دلیل در پایان اردوی ترکیه از احسان مرادیان دروازه بان دوم خود خواستند. فصل گذشته که قراردادش به پایان رسیده بود و از او خواستند در تمرین شرکت کند.

دستکش های طلایی ذوب شده!

با وجود این برحمیدی تمایلی به تمدید قرارداد نداشت تا این دروازه بان در تراکتور بماند و مرادیان در نهایت با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران تراکتورسازی خداحافظی کرد. با شروع لیگ بیست و چهارم طبق انتظار علیرضا برانند دروازه بان شد و برحمیدی روی نیمکت این تیم نشست. باید ببینیم برای یکی از بهترین دروازه بانان فصل آینده چه اتفاقی می افتد. منتظر لغزش یا رفتن پرو در وسط فصل هستید؟

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *