بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و تاثیرگذار «سونگ هه کیو»
اخبار اخبار فرهنگی

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و تاثیرگذار «سونگ هه کیو»

تبلیغات بنری


به گزارش رابو – سونگ هی کیو بازیگر 42 ساله کره ای است و یکی از مشهورترین بازیگران زن این کشور در سطح بین المللی است. شهرت و محبوبیت هی کیو از اوایل دهه 2000 با بازی در سریال هایی مانند «پاییز در قلب من» و «خان کامل» آغاز شد و در سال 2016 با بازی در سریال پرطرفدار «جیل الشمس» به اوج خود رسید.

به گزارش فرادید. در سال 2017، فوربس Song Hye Kyo را در رده هفتم فهرست 40 شخصیت مشهور کره ای قرار داد. در اینجا لیستی از بهترین سریال های تلویزیونی با بازی Song Hye Kyo آمده است.

1. نوادگان خورشید

مهم نیست که طرفدار Hi-Q هستید یا نه. راستی شاید اسم سریال «نسل خورشید» را شنیده باشید. این سریال در سال 2016 منتشر شد و جهان را تحت تاثیر قرار داد. اگر داستان های عاشقانه خوب را دوست دارید، قطعا از این سریال لذت خواهید برد. اما برای مواجهه با احساسات متنوع و عمیق آماده باشید. در این سریال شاهد تلاش های کاپیتان ارتش (با بازی سونگ جونگ کی) و پزشک (با بازی هی کیو) برای غلبه بر همه مشکلات خواهید بود.

2. شکوه

این سریال حول محور زنی می گذرد که به دنبال انتقام از قلدرهای دبیرستانی اش است. هیجان، خشم و غم احساساتی هستند که در این مجموعه در ترکیبی جذاب ارائه می شوند. این مجموعه به موارد واقعی قلدری اشاره می کند، مانند موردی در سال 2006 در چانگژو که در آن سه دانش آموز کلاس نهم پوست همکلاسی های خود را با اتو مو سوزاندند. های کیو جایزه بزرگ اژدهای آبی ۲۰۲۳ را برای بازی در این سریال دریافت کرد.

بهترین سریال کره ای با بازی فوق العاده و تاثیرگذار توسط

3. اکنون، ما در حال جدا شدن هستیم

حتی اگر علاقه ای به داستان های عاشقانه ندارید، این سریال شما را با داستان خود در مورد سیاست های تجاری روزمره جذب می کند. داستان این سریال حول محور رهبر بخش طراحی یک شرکت مد (با بازی هی کیو) و یک عکاس آزاد (با بازی جانگ کی یونگ) می‌چرخد که تاریخچه عاشقانه پیچیده‌ای با هم دارند.

4. پاییز در قلب من

این یکی از غم انگیزترین درام های کره ای است که می توانید تماشا کنید. داستان حول محور عشق بین های کیو و سونگ سونگ هیون می چرخد. بعد از اینکه هی کیو در بدو تولد با دختر دیگری عوض شد، او و سونگ هیون به عنوان برادر بزرگ شدند. اما Hae-Kyo در نوجوانی به خانواده واقعی خود باز می گردد، سپس با برادر سابقش به عنوان یک دوست قدیمی آشنا می شود و به او علاقه مند می شود.

5. خانه کامل

یکی از موفق ترین سریال های کره ای در جهان است. نه تنها برخی از بهترین بازیگران اصلی آن زمان، مانند Hae-kyu و Rin را بازی می کند، بلکه فوق العاده خنده دار است. داستان سریال حول محور ستاره معروف (رین) است که با زنی ازدواج می کند که خانه اش را به او (های کیو) فروخته است. نتیجه؟ شانزده قسمت کمدی ناب با چند صحنه گریه!

بهترین سریال کره ای با بازی فوق العاده و تاثیرگذار توسط

6. در زمستان باد می وزد

در این سریال، جو این سونگ نقش یک قمارباز و شیاد را بازی می کند که وانمود می کند برادر گمشده یک دختر ثروتمند نابینا (هه کیو) است. اما آنها در نهایت عاشق یکدیگر می شوند. طرح داستان ممکن است کمی کلیشه ای به نظر برسد، اما Hae-kyu و In-sung ترکیبی عالی ارائه کرده اند که این سریال را به یکی از بهترین های زمان خود تبدیل می کند.

بهترین سریال کره ای با بازی فوق العاده و تاثیرگذار توسط

7. صاحب هتل

اگرچه Hae-kyu نقش اصلی «Hotelier» را بازی نمی کند، اما همچنان سریال خوبی است که می توانید آن را به لیست تماشای خود اضافه کنید. همانطور که از عنوان سریال پیداست، داستان حول یک جنگ قدرت در پی مرگ مدیر عامل هتل می چرخد. هتل به همسر مدیر عامل می رسد، اما تاجر چشمش به هتل است. هاه کیو نقش دختر تاجری را بازی می کند که عاشق یک مدیر هتل می شود. اگر از داستان های پیچیده لذت می برید، این سریال را دوست خواهید داشت.

8. همه در

داستانی پیش پا افتاده که از قضا خیلی خوب کار می کند: پسری عاشق دختری می شود، در عشق رقیب دارد، سختی ها را تحمل می کند، از دختر جدا می شود، سال ها بعد دوباره با دختر ملاقات می کند و تقریباً پایان خوشی دارد. این سریال جوایز متعددی را دریافت کرده است و های کیو جایزه بهترین بازیگر زن را در جوایز درام SBS در سال 2003 برای بازی در این سریال دریافت کرد.

22057

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *