اخبار اخبار ورزشی

عکس| یک "دی‌جی" برگ برنده انگلیسی‌ها در ضربات پنالتی!

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، سه شیرها در ضربات پنالتی مقابل سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 عملکرد بی نقصی از خود به نمایش گذاشتند. کول پالمر، جود بلینگهام، بوکایو ساکا، ایوان تونی و ترنت الکساندر آرنولد باعث افتخار کشورشان شدند. با زدن هر پنج پنالتی انگلیس. از طرفی جردن پیکفورد در مهار ضربه پنالتی اول سوئیس از دست مانوئل آکانجی بسیار عالی عمل کرد. سه شیرها با این برد روز چهارشنبه به مصاف هلند می روند تا روز یکشنبه به فینال راه پیدا کنند. حریف احتمالی انگلیس در فینال اسپانیا یا فرانسه خواهد بود.

گزارش “ورزش سه”: گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس احتمالا برای استوارت سندمن، متخصص تنفس، کارت تشکر ارسال می کند. این مرد 41 ساله که به عنوان دی جی در رادیو 1 بی بی سی نیز کار می کند، یک معلم تنفس حرفه ای است که خود را “مربی تنفس” توصیف می کند. او هفته گذشته به زمین تمرین انگلیس در آلمان سفر کرد و یک کارگاه تنفسی برای 26 بازیکن برگزار کرد تا به آنها کمک کند اعصاب خود را آرام کنند و تمرکز خود را بهبود بخشند.

سندمن به بازیکنان توصیه کرد: “در لحظات استرس زا، پنج ثانیه نفس عمیق بکشید و سپس به مدت پنج ثانیه بازدم کنید.” او توضیح داد که این تکنیک به “بازنشانی ماهیچه‌ها، بافت‌ها، اعصاب و ذهن شما کمک می‌کند، به طوری که وقتی زمان بازگشت به تمرکز فرا رسید، بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید.”

سندمن قبل از پیروزی انگلیس مقابل سوئیس و پس از پیروزی مقابل اسلواکی در مرحله یک هشتم نهایی گفت: هیچ شاخص بهتری از ارتباط قوی بین تنفس و عملکرد وجود ندارد. انتخاب تمرینات تنفسی توسط تیم ملی انگلیس برای کمک به ریکاوری تیم در یورو 2024 پس از پیروزی روز یکشنبه، گواه آن است این جلسات را رهبری کنید.»

251251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *