نسل جدید «پاجرو» میتسوبیشی محبوب ایرانیان چه شکلی خواهد بود؟ /عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

نسل جدید «پاجرو» میتسوبیشی محبوب ایرانیان چه شکلی خواهد بود؟ /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدینمنابع نشان می دهند که شاسی بلند محبوب میتسوبیشی به عنوان یک SUV هیبریدی پیشرفته بر اساس پلت فرم اوتلندر دوباره معرفی خواهد شد. اما این خودرو چه شکلی می تواند داشته باشد و احتمالا چه ویژگی هایی خواهد داشت؟ در این مقاله به معرفی منتشر شده از نسل جدید پاجرو می پردازیم.

ارائه مشابه اوتلندر است و امضای میتسوبیشی در همه جا به وضوح دیده می شود. در مقایسه با اوتلندر، پاجرو طولانی تر است و فاصله بیشتری از زمین دارد.

LED های خطی و باریک بالای جلوپنجره و چراغ های جلو قرار دارند. قسمت پایین سپر برای افزایش زوایای ورودی خارج از جاده بهبود یافته است. نمای جانبی دارای ستون های مشکی و لبه های جدید است که به ظاهری مدرن و ظریف کمک می کند. در پشت، چراغ ها به شکل T طراحی شده اند.

نسل جدید میتسوبیشی پاجرو محبوب ایرانی ها چگونه خواهد بود؟  /تصویر

کابین با روکش چرمی با دریچه های هوای عمودی و صفحه نمایش لمسی ظاهر کلی زیبایی شناسی خودرو را بهبود می بخشد. در مقایسه با اوتلندر، پاجرو ابعاد داخلی بزرگ‌تری دارد، راحتی بیشتری در ردیف سوم ارائه می‌کند و ظرفیت حمل چمدان را افزایش می‌دهد. این خودرو همچنین دارای شارژ بی سیم، دستیار صوتی، هوش مصنوعی و به روز رسانی های هوایی، به همراه مجموعه ای جامع از فناوری و ویژگی های کمک راننده خواهد بود.

نسل جدید میتسوبیشی پاجرو محبوب ایرانی ها چگونه خواهد بود؟  /تصویر

گزارش ها حاکی از آن است که پاجرو از پلت فرم به روز شده CMF-C/D و نسخه ارتقا یافته موتور هیبریدی 2.4 لیتری اوتلندر استفاده خواهد کرد، البته با افزایش قابل توجه قدرت. این پیکربندی شامل دو موتور الکتریکی در محور عقب و یکی در جلو است که با موتور بنزینی کار می کنند. در مجموع انتظار می رود قدرت این خودرو 382 اسب بخار باشد.

با موقعیت ممتاز پاجرو، رقبای اصلی آن می توانند لکسوس GX، لندرور دیفندر، جیپ گرند چروکی، رنج روور اسپورت، آئودی Q7، ب ام و X7 و اینفینیتی QX80 باشند.

منبع: com

54322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *