اخبار اخبار ورزشی

چرا تیم‌ها با بیرانوند قرارداد نمی‌بندند؟

تبلیغات بنری


ایمان گدرزی; پس از فسخ یک طرفه قرارداد بیرانوند و پرسپولیس، علی رضا به عنوان دروازه بان اول تیم ملی مذاکرات خوبی با تراکتورسازی و مالک این باشگاه برای پیوستن به این تیم داشت. اگرچه قرار بود گل پرسپولیس در آخر هفته گذشته قطعی شود اما به نظر می رسد این ماجرا به پایان رسیده و حداقل تا پایان این هفته ادامه داشته باشد. آخرین گزارش ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه پرسپولیس تا پایان هفته جاری منتظر بازگشت عذرخواهی رسمی از برانوند هستند و در صورت عدم تحقق این امر، گزینه های خود را بررسی کرده و همچنان از برانوند شکایت خواهند کرد.

پشیمانی یا عمل نکردن به وعده های پولدار دوستداران تراکتورسازی؟

مدیران تراکتورسازی که با پیشنهادی بسیار سنگین و وسوسه انگیز به پرانوند آمده بودند در چند مرحله با دروازه بان ملی پوش پرسپولیس مذاکره کردند تا بمب حمل و نقل در تبریز منفجر شود. با این حال علی رضا تا چند روز پیش قصد بازگشت به پرسپولیس را داشت و می خواست با قراردادی جدید در تیمش بماند. این درخواست با مخالفت مدیران پرسپولیس مواجه شد تا مشخص شود باشگاه پرسپولیس دیگر بیرانوند را نمی خواهد. پس از توقف روند بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، وکیل علیرضا روز جمعه با یکی از مدیران تراکتورسازی جلسه ای برگزار کرد تا کار مربوط به انتقال او به این تیم نهایی شود. اما در عرض چند ساعت همه چیز تغییر کرد و صفحه کاملاً تغییر کرد. تراکتورسازی و مدیران ارشدش پیش از این به بیرانوند وعده هایی داده بودند که هنوز به آنها عمل نکرده بودند. قرار بود صاحب متمول تراکتور به بیرانوند پول نقدی به عنوان پیش پرداخت بدهد که این اتفاق نیفتاد و بیرانوند هم از این اتفاق به شدت ناراحت بود. خود الرضا هم قرار بود عصر جمعه به دفتر باشگاه تراکتورسازی تهران برود که به دلیل گستاخی مدیران باشگاه این کار را نکرد. به نظر می رسد ماجراجویی های برانوند و انتخاب تیم آینده اش و همچنین موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از این ستاره ملی پوش در روزهای آینده ادامه داشته باشد و باید منتظر ماند و دید که ماموریت برانوند در دوره آینده چه خواهد بود. فصل

خطر از دست دادن پیراهن تیم ملی!

اگر پرسپولیس از برانوند شکایت کند، نتیجه دادگاه ممکن است تاثیر چندانی در کارنامه کاری برانوند نداشته باشد. 29 تیرماه، پرسپولیس از بیرانوند شکایت خواهد کرد و در صورت محرومیت دروازه بان یکی از تیم های ملی، ممکن است با محرومیت 4 تا 6 ماهه ای مواجه شود و شاید با احتساب شرایط، تنها یک فصل حضور در لیگ برتر را از دست بدهد. مسابقاتی که در آنجا برگزار می شود. او باید برای تیم ملی بازی کند و جایگاهش را هم در تیم ملی از دست می دهد.

دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی در لیست انتظار هستند

پرسپولیس در حال بررسی یک گزینه داخلی و یکی دو گزینه خارجی برای جایگزینی بیرانوند است و در مذاکرات اولیه با آنها پیش رفته است. ابتدا به سراغ اولین و آخرین انتخاب داخلی خود یعنی مهمت رضا اخباری رفتند که چندین فصل در تراکتورسازی بازی کرده و فصل گذشته دروازه بان گوهر سرجان بود. حقیقت این است که الاخباری همچنان با باشگاه السیرجانی قرارداد دارد اما با توجه به وجود بند فسخ در قراردادش، باید شرایط جدایی او فراهم شود. از سوی دیگر اخباری منتظر مذاکره نهایی با پرسپولیس برای تعیین تکلیف و آخرین پست بیرانوند است چرا که نمی خواهد در تیمی بازی کند که احتمال نیمکت نشینی او را افزایش دهد. از طرفی این دروازه بان برای جلب رضایت گل گهر باید مبلغ گزافی را به او بپردازد و به همین دلیل با باشگاه سیرجانج وارد مذاکره نشده است. این را هم باید در نظر بگیریم که پرسپولیس احمد گوهری را هم دارد و ممکن است او را بعد از یک فصل به صورت قرضی در آلومینیوم که به ماجرای بیرانوند هم مرتبط است بازگرداند. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد در صورت جدایی قطعی جوهری و احتمال پیوستن او به اراکی، دروازه بان دیگری از کشورهای آسیای میانه یا اروپایی به خدمت بگیرد. در حال حاضر تنها چیزی که می توان گفت این است که در صورت قطعی شدن جدایی بیرانوند اخباری، پرسپولیس گزینه اول خواهد بود و در عین حال با توجه به این گزینه مذاکرات با دو دروازه بان خارجی نیز در حال انجام است تا پرسپولیس زمان کمتری را صرف تصمیم گیری در مورد دروازه بانان فصل آینده کنید.

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *